ffoss Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Av en eller annen grunn har min paralellport "klikket" Det går ikke å få kontakt gjennom LPT1. Printeren er sjekket på en annen PC - og virker. Jeg har prøvd å fjerne LPT1 og lagt den til igjen, men uten hell. Har prøvd å sette andre IRQ-adresser også. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 skaffe en lpt-->usb adapter ? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Av en eller annen grunn har min paralellport "klikket" Det går ikke å få kontakt gjennom LPT1. Printeren er sjekket på en annen PC - og virker. Jeg har prøvd å fjerne LPT1 og lagt den til igjen, men uten hell. Har prøvd å sette andre IRQ-adresser også. Noen som har et tips? du har vel ikke vært inni biosen til hk ett og sett at den ikke er deaktivert de fleste hk har mulighet til dette for å frigjøre irq er... ser du har sjekket irq men tenkte du kanskje bare hadde gjort det i windows... Lenke til kommentar
packs Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 du har sikkert avslutta printer spooler servicen.. aktiver den igjen så funker det nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå