Infinity Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Går det å få bildet av kontakten som ringer meg i full skjerm med N6630?? Hvis det går, hvordan går man frem? Får bare opp miniatyrbilde av kontakten, når det ringer, men vil gjerne ha den i full skjerm.... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Går det å få bildet av kontakten som ringer meg i full skjerm med N6630??Hvis det går, hvordan går man frem? Får bare opp miniatyrbilde av kontakten, når det ringer, men vil gjerne ha den i full skjerm.... Det finnes en applikasjon som heter FullScreenCaller - tror den gjør nytten! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fullscreen caller er et program for series 60 telefoner, virker bra Slik kan det se ut: (Avhengig av innstillinger) Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fullscreen caller er et program for series 60 telefoner, virker bra Slik kan det se ut: (Avhengig av innstillinger) Men har du testet det for 6630? Tror ikke det virker på den. Jeg har ikke fått det til å funke ihvertfall. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 den funker, men bildet kommer sååå sent opp på skjermen at jeg avinnstallerte det igjen...klarer meg med lite bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå