Svulst Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hei! Jeg har laget en enkel hjemmeside i frontpage med rammer, animerte ikoner og full pakke. problemet er at etter jeg installerte sp2 til XP så har det kommet sånn pop-up-fjerner, noe som i utgangspunktet er bra. MEN det gjør sånn at rammene mine (med bla knappene) ikke kommer frem. Den sier bare: "internet explorer har begrenset denne siden fra å kjøre aktivt innhold som kan få tilgang til datamaskinen, for å bedre sikkerheten. klikk her for alternativer" Jeg vet at det er bare for meg å klikke at den skal tillate pop-up.. Men kanskje ikke andre lesere gidder dette. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre med siden? merk at frontpage er det eneste jeg kan halveis bruke når det kommer til dette med nettsider.. på forhånd takk! Endret 16. januar 2005 av Svulst Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Dette kan ha flere årsaker. IE blokkerer ikke rammesider. Det står i sitatet ditt "...kjøre aktivt innhold...". Det betyr vel at du bruker et scriptspråk som potensielt kan brukes til "ondsinnede formål" selv om du bare har brukt det til "spesialeffekter" på siden din. F.eks Javascript. Du får sjekke om du har slike effekter, og prøve uten dem. Eksempel på effekter kan være popup-bokser, java-menyer og -appleter osv. Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Legger den ut så fort domenet er kommet igjennom! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Skjer dette når du ikke kjører det lokalt på maskinen? Det tror jeg ikke, har fått samme feilmelding med ett lokalt javascript en gang, og fikk ikke feilmelding når det lå på nett. Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Får det når jeg kjører det lokalt på maskinen ja.. hmm.. får ikke testa det på nett ennå Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Får det når jeg kjører det lokalt på maskinen ja.. hmm.. får ikke testa det på nett ennå Vil sannsyneligvis bli det samma når du får lagt den på det store WWW Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Får det når jeg kjører det lokalt på maskinen ja.. hmm.. får ikke testa det på nett ennå Vil sannsyneligvis bli det samma når du får lagt den på det store WWW Begrunn, gjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå