danilovic Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vi er så lure som vet at dette bare er kødd! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 virker som at det er flertall som ikke liker det. få noen til å starte en Poll! "Tror du på kjedemeldinger?" "ja" "nei" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 De på msn er grei nok siden jeg da bare trykker på krysset å det ikke koster meg noe og be personen gi faen. Det er de på sms som irriterer vettet av meg! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg føler meg heldig. Har ALDRI fått kjedebrev på verken mail, MSN eller SMS Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva med å starte kjedebrev på PM her på forumet? Neeh kjedebrev suger Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg føler meg heldig. Har ALDRI fått kjedebrev på verken mail, MSN eller SMS du får dem ikke på sms. det koster penger, sant? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 HATER sånne kjedebrev! Truer med MORD! SYKT! "Send denne videre eller bli drept" Sier det kjedebrevet! Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 "Aller først må du sende dette brevet til 15 folk innen de neste 50 sekundene. Hvis ikke vil du bli voldtatt av en gal geit og kastet utfor en skikkelig høy bygning ned i en haug med dyre-ekskrementer" herregud! de som skriver sånne meldinger er jo bare patetiske. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis du ikke sender denne meldingen videre til minst 15 personer på din kontaktliste vil hun komme i sengen din med en kniv i natt, og drepe deg. Er vel ikke lov med drapstrusler i Norge. Så anmeld dem til politiet Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 herregud! de som skriver sånne meldinger er jo bare patetiske. Øy!!! Frekk eller??? Den der sende jo jeg AKKURAT til deg (fant den på side 2 her, genialt innlegg forresten) ---Back to the topic--- Er enig i at kjedebrev er no DRITT!!! Når du får et, så spør du hvor han/hun fikk det fra, så videre bakover, helt til noen svarer "vet ikke" "husker ikke" elns...... er jo såklart mulig at denne personen faktisk innrømmer det også, og da får du med deg alle kameratene dine, og spammer e-posten hans... (kan spamme med nudges hvis personen har messenger 7.0 beta) Før var jeg naiv og barnslig nok til å sende sånne videre, men nå gjør jeg IKKE det, uansett hva som står....... (det over der sendte jeg fordi det var så sinnsykt morsomt :!: ) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) du er syk!!! kødda. ***report*** neia ------- usaklig innlegg, btw det her også *fortvilt forsøk på å gjøre det mer saklig* ja, kjedebrev, ja............ hmmm............... interessant............... EDIT: GRATULERER MED 100 INNLEGG, EWOK!!!! :!: Endret 18. januar 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 SGE7000, du er vist 13 du.. Noen som har dødd da? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 SGE7000, du er vist 13 du.. Noen som har dødd da? jeg er IKKE 13!!!! blir 15 om to måneder, jeg! faen så frekke folk er nå for tida Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 med andre ord - du er 14 ? Fojrtiss? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 med andre ord - du er 14 ?Fojrtiss? ekke fjortiss bare fordi jeg er 14, vettu Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 altså ingen som har svaret?? ingen som vet hvor disse **** **** ******** ********************** brevene kommer fra?? jeg hater dem! skal finne den/de personen/e som lager disse brevene og revkjøre han med et jevla juletre fult pynta! *mindre irritert* btw tror dere **** meg ikke at jeg har fått minst et **** dusin med stygge brev!! ARGH!...... litt mindre irritert Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tror ikke dette er kødd, ville anbefalt å sende den videre, greit å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 er jo såklart mulig at denne personen faktisk innrømmer det også, og da får du med deg alle kameratene dine, og spammer e-posten hans... (kan spamme med nudges hvis personen har messenger 7.0 beta) Ja, det hjelper garantert Og foresten, du kan slå av "nudges" i innstillinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå