Gå til innhold

"Send denne melding videre ellers vil du bli drept

Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Aller først må du sende dette brevet til 15 folk innen de neste 50 sekundene. Hvis ikke vil du bli voldtatt av en gal geit og kastet utfor en skikkelig høy bygning ned i en haug med dyre-ekskrementer"

herregud! de som skriver sånne meldinger er jo bare patetiske.

Lenke til kommentar
herregud! de som skriver sånne meldinger er jo bare patetiske.

Øy!!!

Frekk eller???

Den der sende jo jeg AKKURAT til deg :p (fant den på side 2 her, genialt innlegg forresten)

---Back to the topic---

Er enig i at kjedebrev er no DRITT!!!

Når du får et, så spør du hvor han/hun fikk det fra, så videre bakover, helt til noen svarer "vet ikke" "husker ikke" elns......

er jo såklart mulig at denne personen faktisk innrømmer det også, og da får du med deg alle kameratene dine, og spammer e-posten hans... (kan spamme med nudges hvis personen har messenger 7.0 beta)

Før var jeg naiv og barnslig nok til å sende sånne videre, men nå gjør jeg IKKE det, uansett hva som står....... (det over der sendte jeg fordi det var så sinnsykt morsomt :!: )

Lenke til kommentar
du er syk!!! kødda.

***report***

neia :p ------- usaklig innlegg, btw

det her også :p

*fortvilt forsøk på å gjøre det mer saklig*

ja, kjedebrev, ja............

hmmm...............

interessant...............

EDIT: GRATULERER MED 100 INNLEGG, EWOK!!!! :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:;) :!: :cool:

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

altså ingen som har svaret?? ingen som vet hvor disse **** **** ******** ********************** brevene kommer fra?? jeg hater dem! skal finne den/de personen/e som lager disse brevene og revkjøre han med et jevla juletre fult pynta!

*mindre irritert*

btw tror dere **** meg ikke at jeg har fått minst et **** dusin med stygge brev!!

ARGH!...... litt mindre irritert

Lenke til kommentar
er jo såklart mulig at denne personen faktisk innrømmer det også, og da får du med deg alle kameratene dine, og spammer e-posten hans... (kan spamme med nudges hvis personen har messenger 7.0 beta)

Ja, det hjelper garantert :ermm:

Og foresten, du kan slå av "nudges" i innstillinger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...