Cheshire Cat Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Får fra tid til en annen en melding fra venner på msn (somer idioter) der det kommer noe a la dette: Dette er en 7 år gammel jente som ble drept. Hun har svarte øyner og mangler munn og nese. Hvis du ikke sender denne meldingen videre til minst 15 personer på din kontaktliste vil hun komme i sengen din med en kniv i natt, og drepe deg. Hvis du sender den videre vil en person ringe til deg kl 22 og si: Jeg elsker deg. Noe i den duren fikk jeg for litt over en time side. Nei jeg sendte dem ikke videre og tror ikke på dem, men lurer litt på hvem som starter disse meldingene. Det er jo rett og slett patetisk. Det verste er at de faktisk kommer frem til meg (jeg som trodde at alle vennene mine var smart nokk til å forstå at det bare er kødd) Vel noen som vet hvem som starter disse meldingen?? Anyone? 1 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Korfor ber du ikke kompisene om å la vær å sende slikt idioti til deg da? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sorry!! No idea... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Sånt har funket på meg før. Endret 16. januar 2005 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Tror ikke dette er kødd, ville anbefalt å sende den videre, greit å være på den sikre siden. 2 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Takk Gud - jeg er ikke den eneste som hater disse patetiske og absurde beskjedene.... Føler meg ikke fult så alene lengre edit: cybbe, du er rar Endret 16. januar 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva om man ikke har 15 personer på kontaktlista si? OoooOOooo Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva om man ikke har 15 personer på kontaktlista si? OoooOOooo da må man belage seg på å dø Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg gir heller bare beskjed til *alle* som sender meg slikt dritt at dersom de ikke slutter blir de bannet på min liste. UANSETT om det er kameraten min, morra mi eller Gud selv (Ja, han bruker MSN, og nei, jeg får ikke gi ut adressen hans) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg gir heller bare beskjed til *alle* som sender meg slikt dritt at dersom de ikke slutter blir de bannet på min liste. UANSETT om det er kameraten min, morra mi eller Gud selv (Ja, han bruker MSN, og nei, jeg får ikke gi ut adressen hans) ot: funker bestikkelse? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Argh, hater slikt. Det værste er at de jevnaldrende kameratene gjør det også. Lenke til kommentar
knert Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 .......... vil hun komme i sengen din med en kniv i natt, og drepe deg. shit.- trusler om og bli drept er jo alvorlig. sikkert derfor mange sender det videre. fordi de ikke vil dø. jeg selv hadde ikke sendt noe sånt drit videre, men det går vel inn på de fleste og få en sånn trussel. uansett hvilken form det er. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sender du meg et kjedebrev en gang til, så blokker jeg deg. Forstått? Klassiker, og funker hver gang. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg selv hadde ikke sendt noe sånt drit videre, men det går vel inn på de fleste og få en sånn trussel. uansett hvilken form det er. Det også, pluss at den gjennomsnittlige MSN-bruker er 14 år. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Fikk den der for mange måneder sida. Sender ikke slik videre. lever fortsatt, men er seff litt redd for hun dama som kan komme når som helst. Har vel bare hatt en travel uke. Føler jeg lever på lånt tid her. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hehe... Du må nok gjøre opp den gjelden din en gang - KAnskje hun kommer i morra, dagen etter eller neste helg... Men, kom vi frem til hvem som startet de "kjedebrevene" da? - Noen her inne som har mekket et av de? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hehe... Du må nok gjøre opp den gjelden din en gang - KAnskje hun kommer i morra, dagen etter eller neste helg... Men, kom vi frem til hvem som startet de "kjedebrevene" da? - Noen her inne som har mekket et av de? *Rekke opp handa* Må indrømme jeg starta et engang.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hehe... Du må nok gjøre opp den gjelden din en gang - KAnskje hun kommer i morra, dagen etter eller neste helg... Men, kom vi frem til hvem som startet de "kjedebrevene" da? - Noen her inne som har mekket et av de? *Rekke opp handa* Må indrømme jeg starta et engang.. BRENN! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hehe... Du må nok gjøre opp den gjelden din en gang - KAnskje hun kommer i morra, dagen etter eller neste helg... Men, kom vi frem til hvem som startet de "kjedebrevene" da? - Noen her inne som har mekket et av de? *Rekke opp handa* Må indrømme jeg starta et engang.. BRENN! Hahaha, hva skal DU gjøre med det? Jeg var.. umm... 12 år da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå