oey-urk Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Kan noen fortelle meg hvilket program som kan åpne denne filtypen? Går ut fra at det er et slags komprimringsprogram. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Du trenger Stuffit Expander for å åpne disse filene. Dette er egentlig et Macintosh-format og tilsvarer .zip-filer i Windows plattform. Du kan laste ned gratis på: http://www.aladdinsys.com/ Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Stuffit vekker gode minner fra Macintosh ci eller noe sånt. Samme tiden som 486 på pc, men sinnsykt mye bedre. Hvilke hjemmepc'er hadde onboard scsi-kontroller på den tida? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Mac, om man kan kalle det en PC(personal computer)... Ellers vet jeg ikke :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei C. Alshus! Eg og ein del i "dataklassen" hadde ein lang diskusjon med ein som brukte mac.Om det gjekk under betegnelsen pc..:wink: Husker diverre ikkej kva utfallet av diskusjonen blei. Husker bare at det var ein forholdvis varm diskusjon..Med masse argumenter både den eine og andre veien. Vi "andre" som ikkje brukte mac var vel, mest med i diskusjonen for å provosere.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Selvsagt er Mac = PC = Personal Computer. Men flesteparten har vel IBM-PC, noe som oftest forkortes til PC :wink: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 16:06, borre skrev:..Men flesteparten har vel IBM-PC, noe som oftest forkortes til PC :wink: IBM kompatibel pc ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå