Gå til innhold

Nytt grafikkort hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nææææ.... Kortet som du har er så bra at du bør opp i 9800 (9800 GT) hvis det skal bli forskjel. Så blir 1000 kronerspørsmålet om det lønner seg før du oppgraderer til PCI e........??

Du kunne kanskje si noe spes. om hva du har... :yes:

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Vel. Tror du ville ha merket en ganske stor forskjell på ytelse etter du har installert dette kortet.

Men Sveisel. En ting jeg stusser på. For at han skal merke forskjell så kunne han like godt kjøpt seg et Radeon 9800 og merket det. Og hva er 9800GT???:D

Lenke til kommentar

Jeg sitter med noe lignende (ASUS NF7-S). Og har egentlig bestemt meg for å vente med skjermkort til jeg tar hovedkort og CPU også.

Edit:

Men Sveisel. En ting jeg stusser på. For at han skal merke forskjell så kunne han like godt kjøpt seg et Radeon 9800 og merket det. Og hva er 9800GT???:D
Hehe.. det går litt fort i svingene.... :D Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å kjøpe: XFX GeForce 6600 GT 128MB AGP. Det er blant de beste 6600 GT-ene som er på markedet. Dette er grunnet at minnehastigheten er 1000 Mhz mot standard 900 MHz, og det er i tillegg rimelig.

Jeg anbefaler deg også å lese: Kjøpeguide: High-End (fra 6600 GT / X700 XT) Her blir det forklart hvorfor akkurat 6600 GT er det beste valget, hvis du da ikke tar sjansen på å flashe en 6800 LE.

Endret av guezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...