m-kane Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Flytta min gamle Teac DVD brenner over i fruens PC. Etter at jeg installerte den der vil den ikke lese en brent DVD. Får lest alt annet, men ikke den ene brente DVDen (som var hele grunnen til å flytte spilleren over ) Kan nevne at etter at jeg satte inn DVD brenneren gikk maskinen i reboot sirkel (rebootet hver gang windows login skjermen kom), men det fikset seg etter en chkdsk /r. Maskinen den nå står i: Asus P4P800 Dlx P4C 2,6 2x256 PC3200 60 GB (Husker ikke hvilken type) MSI FX5600 128 MB dessverre testet jeg ikke den plata som ikke virker i DVD brenneren på min maskin før jeg flyttet - så jeg vet ikke om dette er oppstått nå. Er det bare den ene dvden jeg har vært uheldig med, eller finnes det noe jeg kan forsøke? Alle råd mottas med takk! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sannsynligvis er det bare en feil på denne DVD-Platen som er problemet. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det jeg osgå fryktet - men håpet lever alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå