daffyr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg har tenkt til å bestille mer ram.jeg har ddr2 ram og d er som regel veldig dyrt,men så kom jeg over en side der d var billig....noen som veit om denne sida er seriøs ?...noen som har bestilt der før ? www.it24.no Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 ver så snill å svar ? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hva med å sjekke prisguiden først og se om du finner det du skal ha der. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har ikke hørt om det stedet, men her burde du finne billig ram: https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du må fylle inn systemet ditt (hovedkortet ditt) for å se om de har moduler som er kompatible..... På dette punktet må man være nøyaktig og streng! Feil moduler fører til alvorlige systemforstyrrelser, og får økonomiske konsekvenser Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ver så snill å svar ? Et bedre emnefelt hadde kanskje hjulpet. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Her er resultatene fra et søk med søkeord "it24" under webshop og butikkdiskusjoner: IT24 Ser ut til at de har fått litt pepper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå