Gå til innhold

Epox eller MSI?

jonas27389

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nytt hk til min AMD 64 3299+ og TwinMos PC3200 DDR-DIMM 512mb. Jeg vil ha et hk som er bra for overklokking av CPU.

Jeg står mellom tre stk:

1. EPoX EP-8HDA3+ S754 nForce 250GB Komplett.no

2. MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GBKomplett.no

3. MSI K8N NEO3-FSR S754 nForce4Komplett.no

Hva er best??? Og helst ikke svar at nr. 3 er best bare på grunn av nForce 4, helst litt mer detaljert. Takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sier seg selv, at nforce 4 er best. men de er med pci-express da. har du ett bra agp skjermkort ellerno ?

Sorry Lord Hell, min feil: Men det siste kortet kommer ikke før i Feb

Synes selv at MSI K8N Neo PL er det beste kortet. Hadde det selv og var stabilt når jeg OC. Og det har FW. Men Epox kortet har flere S-ATA porter

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
sier seg selv, at nforce 4 er best. men de er med pci-express da. har du ett bra agp skjermkort ellerno ?

Hva med å lese hele posten før en uttaler seg?

Synes selv at MSI K8N Neo PL er det beste kortet. Hadde det selv og var stabilt når jeg OC. Og det har FW. Men Epox kortet har flere S-ATA porter

hallo ?? Nforce 3 er Agp. Nforce4 er Pci express..

Lenke til kommentar

Hva med å lese hele posten før en uttaler seg?

hallo ?? Nforce 3 er Agp. Nforce4 er Pci express..

Ja, og siden han skal ha et S754 HK så regner jeg med at han har en S754 CPU? Og det er ikke PCI-E på S754 per dags dato.

EDIT: Litt rask igjen :blush:

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

hehe, er faktisk sant det. Twinmos er bare trøbbel med Nvidia (min erfaring) bygde 2 identiske pceer og problemet var da Twinmos rammen på begge to :cry: heldigvis har jeg Corsair ram nå men skal ha meg Abit Av8 snart likevell. bare Netshop får inn den fordømte Winchester 3500+ versjonen.

Lenke til kommentar
hehe, er faktisk sant det. Twinmos er bare trøbbel med Nvidia (min erfaring) bygde 2 identiske pceer og problemet var da Twinmos rammen på begge to  :cry: heldigvis har jeg Corsair ram nå men skal ha meg Abit Av8 snart likevell. bare Netshop får inn den fordømte Winchester 3500+ versjonen.

Ja .. jeg har en følelse av å gå korstog mot TwinMOS. De driver spyvare-aktivitet på linken sin også.... :D De undres vel om noen bruker dritten.

Her er godsakene:

Her er hva OCZ sier

Her kan du navigere deg fram til Crusial sin anbefaling...

Her kan du navigere deg fram til Corsair sin anbefaling...

Og her kan du navigere deg frem til hva Kingston anbefaler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...