Rune69 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei, opplever et merkelig problem. I går ettermiddag holdt jeg kurs for bønder (!) i bruk av internett. Plutselig "datt" jeg ut av nettet og fikk den fryktede "Siden kan ikke vises". Brukte da IE (nyeste versjon). Trodde kanskje hele nettverket var nede, men fikk tracerouta, pinga og gud vet hva. Altså installerte jeg raskt nyeste versjon av Firefox og alt funka som bare det. For moro skyld startet jeg Win Media Player og fikk der opp jallareklamen osv. som gjerne dukker opp der. Klikker jeg på noe på siden forsøker maskinen å vise en nettside i IE, men det funker jo ikke... Hva er det som har skjedd og vet noen hvordan det kan fikses slik at IE fortsatt kan brukes? Hilsen Rune Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Oppdatering til meg selv (dersom slikt skjer igjen og jeg søker etter løsningen): Selvsagt hadde jeg klart å hanke inn noe dritt som Ad-Aware og Spybot fant. IE var hijacka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå