Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er det noen som har oversikt over/kunnskap om leveralderen og senkomplikasjoner ved å drive med anabole steroider på Mr. Olympia-nivå i dag? Vi ser jo det går greit med Arnold sin generasjon, selv om Ed Corney begynner å slite litt (gravity sucks). Lou Ferrigno og Serge Nubret har jo faktisk definisjoner enda. Hva med Ronnie Coleman & CO.? Ta for eksempel Mike Matarazzo. Jeg lurer bare på hvor mye de er villig til å ofre for å se ut som en gresk gud. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 De fleste kommer nok til å slite stort, akkurat som den historien der. Tror ikke noen av dem blir særlig eldre enn 60. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hvorfor gadd de egentlig begynne med andre typer bol enn f.eks Arnold ? Arnold ser jo langt bedre ut enn Coleman f.eks. Jeg lurer på om hjernekapasiteten er like stor som kroppen. Endret 17. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvorfor gadd de egentlig begynne med andre typer bol enn f.eks Arnold ? Arnold ser jo langt bedre ut enn Coleman f.eks. Jeg lurer på om hjernekapasiteten er like stor som kroppen. Begynner en, så må resten følge etter. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hva med Ronnie Coleman & CO.? Ta for eksempel Mike Matarazzo. Jeg lurer bare på hvor mye de er villig til å ofre for å se ut som en gresk gud. Bodybuilderene har flere proffesjonelle leger som passer på at de ikke boler seg til døde. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg lurer på om hjernekapasiteten er like stor som kroppen. En gjennomsnittlig bodybuilder har 100 i iq. Arnold har 135 i iq. Frank Zane har en sinnsjuk utdanning, og iq på mensa-stadiet. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 En gjennomsnittlig bodybuilder har 100 i iq. Arnold har 135 i iq. Frank Zane har en sinnsjuk utdanning, og iq på mensa-stadiet. Men jeg kan ikke skjønne hvorfor de boler seg, i og med at det er forbundet farer med det. Kanskje ikke et så lurt valg ? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 bodybuilder Ikke alle kroppsbyggere bruker helseskadelige sterioder vel ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Arnold ser jo langt bedre ut enn Coleman f.eks. Arnold ser ikke spesielt bra ut lenger. Har du sett han med bar overkropp i det siste? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 bodybuilder Ikke alle kroppsbyggere bruker helseskadelige sterioder vel ? Hva får deg til å tro at det finnes et ufarlig anabol? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Arnold ser jo langt bedre ut enn Coleman f.eks. Arnold ser ikke spesielt bra ut lenger. Har du sett han med bar overkropp i det siste? Jeg mente "så". I dagene han var kroppsbygger. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 bodybuilder Ikke alle kroppsbyggere bruker helseskadelige sterioder vel ? Hva får deg til å tro at det finnes et ufarlig anabol? Jeg tenkte først og fremst på det å bruke bol og det å ikke bruke bol jeg da. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Men jeg kan ikke skjønne hvorfor de boler seg, i og med at det er forbundet farer med det. Kanskje ikke et så lurt valg ? You only live once, live and let die og alt det der Mange som er villige til å ofre en hel del for å bli som de har drømt om. Gjelder jo damer og dette, ikke alltid silikon, ansiktsløft osv osv blir så vellykket. Dette ble kanskje hørenes ut som forsvarende ovenfor bol (eller veksthormon som gutta må ta for å klare å bli så store som de er), men det er på ingen måte ment sånn så det er sagt! Endret 17. januar 2005 av lperik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 bodybuilder Ikke alle kroppsbyggere bruker helseskadelige sterioder vel ? Jo, de stapper i seg en del kjemiske ulumskheter alle sammen. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 En gjennomsnittlig bodybuilder har 100 i iq. Arnold har 135 i iq. Frank Zane har en sinnsjuk utdanning, og iq på mensa-stadiet. Men jeg kan ikke skjønne hvorfor de boler seg, i og med at det er forbundet farer med det. Kanskje ikke et så lurt valg ? Det er selvfølgelig ikke lurt bole seg, det er fullt av bivirkninger. Man kan ødelegge nyrer, lever og tarmer, hjertet blir unaturlig stort, kroppen slutten å produsere testosteron, kroppen omdanner oveflødig testosteron til østrogen, man blir mer aggresiv, og man kan få depresjoner. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 det er en myte, tissen er den samme. derimot kan testiklene krympe under bruk. men de vil få normal størrelse etter endt kur Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dette blir litt off topic, men kan noen lage en tråd der de gir en inngående forklaring på dette med bol, og testikler/tissemann. Blir den bra, kan den sikkert ende opp som sticky. Begynner å bli litt lei av å høre alle som fortsatt tror på myten om liten tiss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 kroppen slutten å produsere testosteron, kroppen omdanner oveflødig testosteron til østrogen Derfor krymper ballene... ikke et mysterium, men det er bare å ta testosteron forhøyende for og forhindre det. Selv om man bør unngå mest mulig av pille inntak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå