Gå til innhold

Levealderen og komplikasjoner ved "boling"

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Er det noen som har oversikt over/kunnskap om leveralderen og senkomplikasjoner ved å drive med anabole steroider på Mr. Olympia-nivå i dag? Vi ser jo det går greit med Arnold sin generasjon, selv om Ed Corney begynner å slite litt (gravity sucks). Lou Ferrigno og Serge Nubret har jo faktisk definisjoner enda.

Hva med Ronnie Coleman & CO.? Ta for eksempel Mike Matarazzo. Jeg lurer bare på hvor mye de er villig til å ofre for å se ut som en gresk gud.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor gadd de egentlig begynne med andre typer bol enn f.eks Arnold ? Arnold ser jo langt bedre ut enn Coleman f.eks.

Jeg lurer på om hjernekapasiteten er like stor som kroppen. :hmm:

Begynner en, så må resten følge etter.

Lenke til kommentar
En gjennomsnittlig bodybuilder har 100 i iq. Arnold har 135 i iq. Frank Zane har en sinnsjuk utdanning, og iq på mensa-stadiet.

Men jeg kan ikke skjønne hvorfor de boler seg, i og med at det er forbundet farer med det. Kanskje ikke et så lurt valg ?

Lenke til kommentar
Men jeg kan ikke skjønne hvorfor de boler seg, i og med at det er forbundet farer med det. Kanskje ikke et så lurt valg ?

You only live once, live and let die og alt det der :) Mange som er villige til å ofre en hel del for å bli som de har drømt om. Gjelder jo damer og dette, ikke alltid silikon, ansiktsløft osv osv blir så vellykket.

Dette ble kanskje hørenes ut som forsvarende ovenfor bol (eller veksthormon som gutta må ta for å klare å bli så store som de er), men det er på ingen måte ment sånn så det er sagt!

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
bodybuilder

Ikke alle kroppsbyggere bruker helseskadelige sterioder vel ?

Jo, de stapper i seg en del kjemiske ulumskheter alle sammen.

Lenke til kommentar
En gjennomsnittlig bodybuilder har 100 i iq. Arnold har 135 i iq. Frank Zane har en sinnsjuk utdanning, og iq på mensa-stadiet.

Det er selvfølgelig ikke lurt bole seg, det er fullt av bivirkninger. Man kan ødelegge nyrer, lever og tarmer, hjertet blir unaturlig stort, kroppen slutten å produsere testosteron, kroppen omdanner oveflødig testosteron til østrogen, man blir mer aggresiv, og man kan få depresjoner.

Lenke til kommentar

Dette blir litt off topic, men kan noen lage en tråd der de gir en inngående forklaring på dette med bol, og testikler/tissemann. Blir den bra, kan den sikkert ende opp som sticky. Begynner å bli litt lei av å høre alle som fortsatt tror på myten om liten tiss. :p

Lenke til kommentar
kroppen slutten å produsere testosteron, kroppen omdanner oveflødig testosteron til østrogen

Derfor krymper ballene... ikke et mysterium, men det er bare å ta testosteron forhøyende for og forhindre det. Selv om man bør unngå mest mulig av pille inntak...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...