Gå til innhold

Jeg skulle i fengsel.. men nei.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg har min høyeste tvil om at Karma kommer tilbake.

Etter en del krangler/diskusjoner med blant annet DesertGlow etter at forumstyret tok vekk edit-funksjonen, så sa han på PM til meg at han nektet å være på et forum ledet av maktmisbrukere.

Edit funksjonen? Den er vel ikke fjernet? Eller misforstår jeg litt nå :hmm:

Lenke til kommentar
Ikke helt fjernet.

Men det ble forsøkt en løsning som ikke fungerte helt kan man si.

Ikke kunne endre innlegg før 5 min etter det ble skrevet og maks 5 om dagen eller noe i den duren.

Jo, den var helt fjernet i første omgang.

For de som er interrisert, her er posten.

Dette er vel litt off topic? ;)

Lenke til kommentar
Etter en del krangler/diskusjoner med blant annet DesertGlow etter at forumstyret tok vekk edit-funksjonen, så sa han på PM til meg at han nektet å være på et forum ledet av maktmisbrukere.

Cry me a river. :roll:

Altså, det var det han sa. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ikke uvanlig oppførsel fra Statens Lakeier det der.

Har selv opplevd at politiet har oppført seg som noen bedritne rasshøl flere ganger. Værste eksempel var et gjengoppfør mellom en kristen gjeng og svartmetallere ute på Engersand i utkanten av Drammen. Politiet var blitt kalt inn, og de bare fnyste av hele greia og lot det skje. Vi snakker nå om et 15-20-talls ungdommer på hver side som braker sammen i kamp der flere endte opp alvorlig skadet.

Politiet stod og så på litt mens det hele holdt på, for så å dra derfra uten å gripe inn.

Hva betaler vi de egentlig for?

Politiet er en av landets største fiender!

-Jan Fenris

Lenke til kommentar

Oppsøk advokat!! Hvis denne saken er som du sier, skal du komme deg ut av det hele uten særlig problemer. ( Siden du har vitner ) Hvis det er noe tvil om skyldspørsmålet skal alltid dette komme den tiltalte tilgode. Det som er vanskeligere, er om du klarer og bevise at disse politimennene har opptred

Urettferdig og helt klart umoralskt.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd at politiet har vet noen "rasshøl" og greie folk.

Var på fest, ikke noe spess høy musikk eller noe bråk, plutselig ommer det 4 politimenn styrtenes inn i leiligheten, og skal ransake hele kåken, etter noe...

De finner ikke noe, og er på vei ut, men plutselig så snur en og peker på noen av oss, og ber oss komme inn på kjøkkenet, og ser nøye på oss.

Så peker de på to stykker, og sier "Dere blir med oss!" og på med håndjern og hele pakka, tok de med på politistasjonen, der de ble værenes over natta. Og de skulle bare ta en pisseprøve...

Har også møtt på politi som har vert greie, og hjulpet en bekjent av meg med forsikring på bilen hans som ikke var som den skulle, og forsikringsselskapet trengte noe info som person nummer og lignende, spurte politimannen om lappen hans, men den fant han ikke.

Men da ville han bare se bank kortet, og det ble ikke noe mere styr enn det...

Lenke til kommentar

dersom du var edru og politiet holdt deg i mer enn 4 timer kan lage oppstyr pga det. Tror egentlig ikke at du har så mye du skulle ha sagt siden du dessverre vedtok boten der og da, har dommen falt, og saken er for politiets skyld ute av verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...