Shibiz Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Kontakt VG eller Dagbladet... skaff vitner ... lag stort oppstyr! Virker altid! Jeg håper det kommer til og løse seg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Kontakt VG eller Dagbladet... skaff vitner ... lag stort oppstyr! Virker altid! Jeg håper det kommer til og løse seg Gjør det....gå til VG..! Men ikke vent for lenge..! Du har rett i din sak, måtte politiet få ris på bar rompe.! Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Kontakt VG eller Dagbladet... skaff vitner ... lag stort oppstyr! Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Herregud, vitsen med og banne han? Han prøver bare og få hjelp.....! _MEGET_ dårlig av moderatorer Jeg støtter deg iallefall 120% karma, veit selv hvor stygge og irriterende politi, snut, purk eller hva det nå kalles KAN være... EDIT: For f**n ikke til understreking Endret 28. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 On-Topic: Skaff deg en dyktig advokat, og stevn politiet.! Sørg for at de skal betale saksomkostninger... Off-Topic: Hvorfor er Karma banned? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvordan er det i fengsel forresten? Noen med erfaring? Får man lov til å ta med seg f.eks sin bærbare dit? Karma jeg har vært på omvisning dær, det er langt i fra koselig.. ville ha gjort nesten hva som helst for å sluppet det. Det er rent jævli å sitte dær Du har sikkert vært på omvisning på glattcelle, det er ikke der fengselssoning foregår.. Norske fengsler er egentlig ikke så verst Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Ja den saken her var bare ille. Men jeg velger å tro deg på det her, siden jeg har sett min andel av politimenn som vet å sveve på det faktum at de har makt. Her jeg bor har vi en sagnomsust politimann, som nå er forflyttet til et annet distrikt, som har så mange historier på seg om feilaktig handlinger at det ikke er måte på. Jeg valgte å bare le av disse historiene, siden mange av dem var helt absurde- helt til jeg opplevde det selv. Jeg kjørte helt alene og ante fred og ingen fare sammen med en kompis, som den gang var 17år. *BAM* Volvo v70 i speilet med blålys og sirener. Politimannen kom spradende opp til vinduet og skulle ha vognkort og førerkort osv. Det fikk han, og alt var i orden der. Så måtte jeg ut av bilen, kompisen min også - og han skulle kikke i bagasjen etter "varseltrekant" osv. Det var også greit. MEN - så fikk jeg beskjed om at han ville hjem til meg og se på leiligheten min, og jeg godtok det siden jeg faktisk har rimelig respekt for purken, og mener at det er bedre og vise sin uskyld i alt enn å nekte. Så han ble med hjem. Fikk seg en omvisning i min nyrydda leilighet osv. Da vi kom ut igjen stod en gamml bil jeg hadde der, og han ringte den inn og sjekket skilter og alt mulig. Så spurte han hvorfor jeg ikke hadde avskiltet den. "Det er fordi kompisen min (han på 17) har kjøpt den for å ha når han får lappen!" ... SÅ FIKK JEG FAEN MEG 3500,- I BOT PÅ STEDET for å ha solgt bil til mindreårig. Er det egentlig mulig av en politimann med middels intelligens å gi noen bot for en så åpenbart lovlig ting??? Jeg fikk boten, kjørte hjem til foreldra mine for å høre om dette stemte, og reiste så rett ned til politikammeret for å klage. Der fikk jeg beskjed om å kaste bota og glemme hele saken, og hun i skranken var tydelig flau. Så sa jeg at jeg skal ha en unnskyldning fra politimannen, og tro det eller ei, han kom patetisk som en liten unge som har gjort noe galt å beklaget seg. Tosk! Så hadde det vært bussran i bygda. Og jeg kjørte forbi denne bussen seint på natta ved en tilfeldighet da mens purken hadde det oppstyret der. Jeg skulle bare hjem. Dagen etter var jeg på butikken ved siden av politikammeret, og satt og proppet i meg pizzarundstykker og ante fred og ingen fare. Da kommer politimannen nevnt tidligere og stiller seg forann meg og sier: "Du får nesten bli med opp og ta en prat på stasjonen!" OK tenkte jeg, nå skal det jaggu bli spennende å se hva denna tragikomiske tullingen har kokt opp denne gang. Jeg kommer opp, og da blir jeg jaggu forhørt om hva jeg gjorde en spesiellt natt og om jeg hadde rana noen busser i det siste. "Nei nå får du faen meg gi deg" sa jeg og blei egentlig forbanna, siden respekten for denne karen = null. Han ga seg ikke, og begynte å grave i at han VISSTE jeg solgte sprit til mindreårige, og at han hadde bevis på dette. HVA FAEN??? tenkte jeg .. hvor har du all denne tåpeligheten fra? Etter at jeg fikk lukket igjen munnen av forundring igjen, så kom han med netse spørsmål: "Jeg vet du bruker hasj, hvor er det du får all hasjen fra? Jeg ser du bruker hasj!!!" Jeg har seriøst aldri rørt hasj noengang hele mitt liv, og har helle ingen omgangskrets som har så mye som litt med sånne miljøer og gjøre en gang. Da så jeg en telefon som lå på bordet hans med ei "hasj-plante" som skjermbeskytter, og jeg sier: "Sikker på det ikke er du som røyker deg grønn i trynet på den driten der da, siden du pryder telefon med det?" Da unnskyldte han seg kjekt med at det var bevismateriale, og kastet den i en skuff - så dro han jaggu frem sin egen med "No Fear" logo og sa: "Neinei, dette her er mer meg!!!" mens han viste meg logoet. DA fikk jeg nok og reiste meg opp og bare gikk, mens jeg liret av meg et helt leksikon av banneord og personangrep til jeg var ute og i bilen. Noen folk er rett og slett så tåpelige at det ikke er mulig. Men nå er han forflyttet, han hadde visst hisset på seg noen som ikke er så harmløse som meg - og ble redd hørte jeg! Han hadde også slått en full kamerat av meg i hodet med en batong, og det endte visst med anmeldelse til slutt. Skal nevnes at denne kameraten har ADHD og visstnok skremte han livredd. Men anmeldt ble han alikevel. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Bra, faen meg på tide at folk slår tilbake!!! Sitat Twisted Sister" We're not gonna take it!!" Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Noen update snart eller? Veit du er banned men....Når kommer han inn igjen mod's...? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Satser på Karma kommer tilbake snart... Forumbrukere som har så mye fornuftige tanker om ting og tang er det sjelden man ser. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Vel, jeg har min høyeste tvil om at Karma kommer tilbake. Det faktum at jeg ikke kan finne noen som helst innlegg som er bannegrunnlag leder meg i den retningen at det enten er så alvorlig at det er slettet, at Karma har blitt bedt om å bli bannet eller at det har skjedd over PM, [email protected] eller ved annen kommunikasjon med en mod/admin. Skal det være sistnevnte avdelen (PM osv) må vi faktisk nesten bevege oss mot hetsing av mod/admin hvilket jeg strengt tatt finner lite trolig. Uannsett, jeg har dessverre min høyeste tvil om at det er noen midletidig ban det her. Da burde han faktisk vært her for lenge siden. Siste gang vi hørte fra han er trossalt 29.01... Edit: Beklager Grundig. Fikk vist ikke med meg at du skrev tror. Endret 3. april 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Vel, det ble jo indirekte sagt hvorfor han ble bannet i en annen tråd mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Vel, jeg har min høyeste tvil om at Karma kommer tilbake. Det faktum at jeg ikke kan finne noen som helst innlegg som er bannegrunnlag leder meg i den retningen at det enten er så alvorlig at det er slettet, at Karma har blitt bedt om å bli bannet eller at det har skjedd over PM, [email protected] eller ved annen kommunikasjon med en mod/admin. Skal det være sistnevnte avdelen (PM osv) må vi faktisk nesten bevege oss mot hetsing av mod/admin hvilket jeg strengt tatt finner lite trolig. Uannsett, jeg har dessverre min høyeste tvil om at det er noen midletidig ban det her. Da burde han faktisk vært her for lenge siden. Siste gang vi hørte fra han er trossalt 29.01... Jeg tror jeg vet hvorfor, men ingen grunn til at jeg skal fortelle det.Jeg tviler sterkt på at du faktisk kjenner til hva grunnen er. Du kan bare spekulere, ikke vite. Riktig nok med mindre du har fått vite grunnen til banningen av en mod/admin (ekstremt lite trolig) eller kjenner Karma selv. Hvis du hadde lest litt nøyere hva jeg hadde skrevet, så hadde du sett at jeg skrev TROR. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Hvis du hadde lest litt nøyere hva jeg hadde skrevet, så hadde du sett at jeg skrev TROR. Beklager, så det først nå Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Merket at det ble stille på bærbar-delen av forumet etter at Karma forsvant ja. Kan ikke en av moderatorne forklare hva som er skjedd, hvis det ikke er for personlig? Eller bare si om han kommer tilbake eller ikke..... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Tror det beste stedet å hendvende seg da er enten til en mod/admin eller i Tilbakemeldinger til forumet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Ble litt dødt på PRL og Vitenskap også. Han hadde jo noen artige påfunn som kanskje tok mer tid enn ventet og fikk ham vekk fra forumet... (vet ikke om det er sant, da men).. f.eks.: "nå får jeg gå og ta pillene mine", osv.. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Posten en tråd eg: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=179&t=400402 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Kontakt VG eller Dagbladet... skaff vitner ... lag stort oppstyr! Virker altid! Jeg håper det kommer til og løse seg Gjør det....gå til VG..! Men ikke vent for lenge..! Du har rett i din sak, måtte politiet få ris på bar rompe.! Jeg er enig. VG har en egen evne til å skape sympati for ofre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Vel, jeg har min høyeste tvil om at Karma kommer tilbake. Etter en del krangler/diskusjoner med blant annet DesertGlow etter at forumstyret tok vekk edit-funksjonen, så sa han på PM til meg at han nektet å være på et forum ledet av maktmisbrukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg