Passasjer Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Blir alltid like sur når jeg leser slikt! Politiet burde ikke være sånn. Det hjelper ingen. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Det høres ut som et besøk til psykolog kunne hjulpet deg også. Du sier dette fucket med hodet ditt, og du var i en vanskelig livssituasjon osv. Muligens kan en psykolog sette fine ord på dette og kreve at dette blir tatt med i en eventuell rettsak. Det dummeste du kan gjøre er å ikke søke hjelp, men bare gå å la dette ta helt knekken på deg alene. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Det høres ut som et besøk til psykolog kunne hjulpet deg også. Du sier dette fucket med hodet ditt, og du var i en vanskelig livssituasjon osv. Muligens kan en psykolog sette fine ord på dette og kreve at dette blir tatt med i en eventuell rettsak. Det dummeste du kan gjøre er å ikke søke hjelp, men bare gå å la dette ta helt knekken på deg alene. Ingen fare, jeg går faktisk til psykolog. Gjort det en stund nå, og snart ferdig for denne gang til jeg evt. opplever noe nytt traumatisk senere i livet en gang, hvem vet. Psykolog er noe de fleste burde vurdere enn eller annen gang i livet imo. Allikevel ikke all urettferdighet kan løses med å gå til psykolog, enkelte ting her i verden vil alltid være uakseptabelt uansett hvor mye hjelp man får til å akseptere det. Dvs. jeg trenger ikke hjelp til å akseptere noe jeg vet er regelrett galt. Jeg går til psykolog derimot for å sette ting i perspektiv og bli minnet på at dette gjelder 2 politimenn, ikke alle andre rundt meg i livet, noe av de største problemene med folk som opplever negative situasjoner, er at skillet mellom situasjonene og enkeltpersoner begynner å viskes ut sakte, slik at man ender opp med å f.eks behandle folk rundt seg med samme holdning som man ville behandlet f.eks de 2 politimennene. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Hvordan går det nå? Skal du gå til sak, eller skal du betale boten og gå i fengsel? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg må til avhør på Torsdag for en knøttliten sak som skjedde på nyttårsaften.. (Jeg er ikke skyldig engang) Hva skal man gjøre på avhør egentlig .. ? Det står på inkallinga at jeg må ha med mor eller far.. Hakke sagt en dritt til dem enda.. kanskje på tide.. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg må til avhør på Torsdag for en knøttliten sak som skjedde på nyttårsaften.. (Jeg er ikke skyldig engang)Hva skal man gjøre på avhør egentlig .. ? Det står på inkallinga at jeg må ha med mor eller far.. Hakke sagt en dritt til dem enda.. kanskje på tide.. Haha! way to go! Ikke noe frekt ment, men kanskje på tide å fortelle dem ja Husk, viss du er uskyldig forstår nok mamma og pappa og du har ingenting å være redd for.. lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Fikk du din straff, pc^2004? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Det politiet gjorde er helt uakseptabelt. Du burde sende en link med denne siden/ epost til VG, Dagbladet, TV2 og andre medier og lage et oppstyr. Meld saken inn for SEFO. Kanskje du får en liten slump av avisen så du midlertidig kan betale boten med mens du venter på erstatningen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2005 Når går fristen ut? Har den gått ut? Hva skjer Karma? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Åpenbart maktmissbruk. Advokaten din kommer til å spise dem levende. Lykke til! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Dette kan virke som en veldig stor bumping, men jeg syns ikke helt det, men det får uantsett være opp til moderator å bestemme. Jeg lurer på som alle andre i denne saken: Hva skjer/skjedde med denne saken Karmacom? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Karmacom er bannet, så han kan nok dessverre ikke svare. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Karmacom er bannet, så han kan nok dessverre ikke svare. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg tror jeg vet hvorfor, men ingen grunn til at jeg skal fortelle det. I stedet for bruker under avataren hans så står det "banned" + at jeg ikke har sett innlegg fra han på lang tid. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Bannet Hva har han gjort galt, jeg kan ikke se at det var noe galt i den fyrens hjerte. *Lese gjennom poster for å finne ut hvorfor * Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg tror jeg vet hvorfor, men ingen grunn til at jeg skal fortelle det. I stedet for bruker under avataren hans så står det "banned" + at jeg ikke har sett innlegg fra han på lang tid. Står nå bruker her. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Kanskje det har noe med hvilket skin man har? Jeg har hardware.no skin og her står det bruker under avataren. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Ja unnskyld, jeg mener på gruppe står det "banned". Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Grunnen til at han er bannet står visst i signaturen hans: Antibølle, sladrehank og hyppig report-bruker Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Jepp. Men men. Han kommer nok tilbake en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg