Herr Brun Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hallo! I dag kom en ny artikkel opp på www.gamer.no, nemlig denne. Dette er kongen på haugen. Rome: Total War er årets beste strategispill, og et av de beste spillene gjennom tidene. På samme måte som vi i dag ser tilbake på Civilization, The Settlers og Red Alert som absolutte klassikere, kommer vi om få år til å si "de lager dem ikke som Rome lenger". Dette spillet gjør omtrent ingen ting galt, og presterer nær-perfekt på omtrent alle punkter. Å blande turbasert strategi med samme omfang som Civilization med avansert sanntidsstrategi høres overambisiøst ut, men folkene i Creative Assembly klarte oppgaven med glans. Rome: Total War er et spill så involverende at du drømmer om det mens du sover og tegner opp strategiske planer ved hjelp av erter, potetbiter og kjøtt når du spiser. Si farvel til familien din, vennene dine og alt som har med frisk luft å gjøre, og kjøp Rome: Total War. Helt enig! Herr brun Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Vise ord frå gamer.no der.... De har nok skjedd et par ganger at eg har spelt frå då eg sto opp i 12 tida, til 2 tida om natta. Kva for eit strategispel som e gitt ut i år kan egentlig konkurere med R:TW? Siden første tastetrykk har eg digga R:TW, EVIG fortjent! Gratuelrer med dagen! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 var det noen gang tvil? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hallo! I dag kom en ny artikkel opp på www.gamer.no, nemlig denne Og da ble det også opprette en offisiell tråd for all diskusjon angående artikkelen, nemlig denne. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg