Gå til innhold

Hvor kjøpes World of Warcraft billigst?

Anbefalte innlegg

Topic sier det meste. Jeg har sjekket spillpriser.no, og kommet frem til at alternativene mine er norske webshops og vanlige butikker.

369 kroner + 30 kroner frakt fra CDON - altså 399,-

499 kroner fra Spiderman.no (sikkert samme pris i butikkene også) - ikke noe sjokk at de er VELDIG dyre.

379 kroner (gratis frakt) fra Bestshop.no, men siden ser ikke helt innbydende ut, så jeg tar ikke sjansen.

399 kroner + 39 kroner frakt fra Gamesmix.com - dvs 438 kroner.

345 kroner + 39 kroner frakt fra Komplett.no - 387 kroner.

Noen som vet om noen billigere steder? Skal vel mye til, men det er jo såpass lenge til det kommer (tid er relativt :p). Vil Elkjøp f.eks lansere det til 299 slik de har gjort med de andre store tittelene i det siste, eller er det like greit å bestille fra Komplett. Regner med at Spiderman kommer til å ta blodpriser i butikkene sine, og det er vel ikke mange andre butikker som har det inne ved release.

Forresten; om noen skulle vite om noen pre-orderkits i Drammensområdet (Drammen til Hokksund, eventuelt Kongsberg/Notodden) kan dere godt si ifra. Har ikke giddet å stresse med det, men nå har jeg plutselig lyst på det likevel, selv om jeg innser at det mest sannsynlig er for sent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

elkjøp vil garantert ha den til en meget konkuransedyktig pris på utgivelses dato.

DEt har de alltid..

kjørte både doom3 og halflife til 299..

BtW: jobber på elkjøp buskerud storsenter.

I verste fall kan du printe ut prisen på webben og så banke i bordet med prisgaranti når du kjøper spillet;)

PS: spiderman er alltid, da sier jeg alltid dyrere enn elkjøp på BSS..garantert

Lenke til kommentar
elkjøp vil garantert ha den til en meget konkuransedyktig pris på utgivelses dato.

DEt har de alltid..

kjørte både doom3 og halflife til 299..

BtW: jobber på elkjøp buskerud storsenter.

I verste fall kan du printe ut prisen på webben og så banke i bordet med prisgaranti når du kjøper spillet;)

PS: spiderman er alltid, da sier jeg alltid dyrere enn elkjøp på BSS..garantert

Så jeg kan komme med en utskrift fra en stor nettsjappe som bevis for at jeg kan få den for f.eks 345 (som fra Komplett)?

Spiderman på BS er ALLTID dyrere på spill enn Elkjøp, ja - det skal jeg skrive under på.

Lenke til kommentar

Til dere som har bestillt på Spaceworld. Jeg har hørt noe om at der gir man 100,- for pre-order kit men får kun 50,- i avslag. Dette høres for meg ulovlig ut, så stå på kravene. Jeg regner egentlig med at det er blizzard som har bestemt at det du betaler for pre-order kit skal trekkes fra på retail, så da kan jo ikke spaceworld forandre på det, kun for å tjene mer penger.

Lenke til kommentar
bare 25%mvh

frakt er gratis derfra tror jeg  :hmm:

ehm.. nei ikke egentlig. Jeg kjøpte noe derfra og prisen ble mistenkelig høy :hmm: Husker ikke hvor mye det var ekstra men...

Pris på WOW

+Frakt (amazon ca 40-50kr ?)

= Totalpris

+25% av totalpris

+75kr gebyr (hvis man fortoller over internett

= Det du må betale

Lenke til kommentar

Ok, skjerpings folkens.

Dere skal sitte og betale en hundrings i måneden når dere spiller, så sitter dere nå og regner på å spare en femtilapp i innkjøpspris?

Er dere flere enn meg som stusser over dette fenomenet eller?

Det viktigere issuet her er vel heller hvilke butikker/netshops etc man får spillet kjappest mulig fra.

Lenke til kommentar
Til dere som har bestillt på Spaceworld. Jeg har hørt noe om at der gir man 100,- for pre-order kit men får kun 50,- i avslag. Dette høres for meg ulovlig ut, så stå på kravene. Jeg regner egentlig med at det er blizzard som har bestemt at det du betaler for pre-order kit skal trekkes fra på retail, så da kan jo ikke spaceworld forandre på det, kun for å tjene mer penger.

Ja. Sant det, syns det var rart når jeg kjøpte preorder-kit der, men ville bare ha akkurat da. Skal snakke med dem når retail kommer.

Lenke til kommentar
Det står på siden demmes at frakt er gratis på dette produktet , så vidt jeg har skjønt er Free shiping gratis :thumbup:

Nei, de har free shipping på ordrer over 19£, men dette gjelder bare for adresser i UK. Hvis du skal bestille fra Norge kommer fortsatt frakt i tillegg.

Dermed koster det £26.25 når du trekker fra britisk mva og legger til frakten, og det er før den norske stat skal ha sine 25%+ekspedisjonsgebyr/fortollingsgebyr, eller hva de nå kaller det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...