willywonka007 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei Jeg har en Tundra 1557, med 8x DVD-brenner. Saken er at jeg ikke får høyere hastighet enn 2,4x når jeg brenner på f.eks 4x plater. Noen som har hatt samme problemet? Noen som vet hvor man kan finne oppdaterte drivere? Evt hvordan man sjekker om man virkelig har fått en 8x-brenner? mvh vh Lenke til kommentar
qwert Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvilke media forsøker du å brenne på? Så vidt jeg skjønner er antallet 'støttede' platetyper på denne brenneren nesten tragisk lavt. Se vedlegget som er mediastøtten for Nu Tec EDW-082 (som er den eksterne retail-varianten av QSI SDW-082). Tipper at den vil begrense brenningen på ustøttede mediakoder til 2,4X. EDW_082_LX40.pdf Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja - prøv med kjente plater som Verbatim for eksempel. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kva DVDar er det eigentleg som kan bli brent med brennaren? Det er jo tragisk. Har forresten brennaren sjølv, den nektar å brenne Samsung DVDane mine. Nokon som veit kva DVDar ein kan brenne? Er det også nokon som veit om oppgradering av Firmware hjelp på dette? Lenke til kommentar
gnikk Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 fujifilm-plater fungerer på min netshop 1557. men det er nok den samme dvd-brenneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå