Rune_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Huff og huff. Kan ikke mene at 1770NX fungerer som en drømm med alt det baklyset og de dårlige gråtonene den skjermen stiller med. Nei. Smaken er som hmm. ett kinderegg delt i 2. :S Lenke til kommentar
bytez Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 nec 1770nx er sikkert veldig bra men jeg kan ikke la være å si at l550 er en herlig skjerm...spiller cs uten etterslep. det deilige bildet uten baklys (spør du meg)fargene er fine og det er flott med nullpikselgaranti er det ikke??? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 men så ser ikke L550 like godt ut som 1770nx gjør. Men, er jeg ikke fornøyd, så har man jo angrefristen da:) Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har bestilt en nec fra netshop nå. Håper at alt skrøytet er sant, og alt det andre er usant. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 får min skjerm i mårra gleder meg som en unge på julaften Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) gleder meg til å høre hva dere synes selv om alle erfaringene i prisguiden er stortsett 10 \ 10 sitter her med en 7 år gammel elendig 17" CRT som klarer 1280x1024 i 60Hz vurderer sterkt 1770NX, virker som mye skjerm for pengene .. Endret 21. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Fikk skjermen i dag .. storfornøyd. Problemene som Rune snakker om, skjønner jeg meg egentlig ikke på, da jeg syns den gråtonen som skjermen viser er rett, ikke for mye ikke for lite. Så på den gamle skjermen min og, dog ikke den beste crt skjermen, men der var gråtoningen den samme som på nec skjermen.. Så jeg kan ikke se at jeg er så plaget av akkurat det. Jeg syns på Ilyama skjermen som rune sammenligna med, så ble det for mye gråtoner.. Jeg merker på maks kontrast så er det gjennomslag av lys på miden av alle 4 sidene. Men var bare å justere ned så er bilde perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå