PredatorX Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Har bestillt Plextor2410TA hos PSdata. Da jeg mottok brenneren viste det seg at det var en Plextor2410A og ikke TA som jeg hadde bestillt. Er det noen som vet om det noen forskjell på disse brennerne eller om det bare er bare noe bokstavrot? -Pred Lenke til kommentar
smurt Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Ta det med ro. det er bare burikken som har "rota" med benevnelsen på brenneren. GLED DEG. Du har bestillt KONGEN blandt CDRW brennere Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Gler meg til eg får ein ny 16/40/10 Plextor brennar :wink: Eg hadde ein som plutslig nekta å ville lese cd plater. Så eg sendte cd-brennaren til Plextor i Belgia(!),via eit transportfirma i Noreg. Ein ny cd-brennar er sendt fra Belgia...Så venter bare på at transport selskapet skal komme å levere cd-brennaren til meg på jobb;) Er ikkje det same å gå tilbake til den gamle 2x Phillips cd-brennaren min (kjøpte den når den var ny på privat markedet)når ein er blitt vant til 16x :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå