Gå til innhold

Aopen H600B Diskettstasjon

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvordan diskettstasjon man burde bruke?

Den jeg har nå er hvit, og passer ikke inn. Pluss at plassen man skal ha diskettstasjonen er buet, så det passer ikke inn (fargen vel og merke). Får ikke den fine looken.

Veit noen om visst man bestiller sølv diskettstasjon, om det er samme fargen som dekslet? Får plassen der man skal ha diskettstasjon er vel sølv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alle passer inn, du må bare ta av hele frontdekselet.

Joda eg får det på plass. Men det står ikke i stil til kabinette visst du skjønner. Dekslet i front er buet å diskettstasjonen er helt rett, blir så forbanna stygt syns eg. Så visst man hadde hatt samme farge så hadde det vel blitt litt finere, men om det er samme farge som de sølv diskettstasjonene man får bestilt?

Lenke til kommentar

ja det var det da.. Jeg har bare modifisert dekselet og laget et hull sånn at jeg får skyvet disketten inn. Har enda ikke sett at det finnes et ferdigelement for det dessverre =/.

___

EDIT: leif

Endret av Fur
Lenke til kommentar
ja det var det da.. Jeg har bare modifisert dekselet og laget et hull sånn at jeg får skyvet disketten inn. Har enda ikke sett at det finnes et ferdigelement for det dessverre =/.

har du bilde av den lille modifikasjonen din? =)

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar

Diskett trengs så sjelden at den kan du hekte av når maskinen er oppe å går , ide kabelen også .

Skulle det oppstå situasjoner kan du hekte den på med åpen dør , ide-kabelen for diskett er som regel mer enn lang nok.

Lenke til kommentar

joa men det blir så komplisert. Enten skal man ha den inne ellers så kjøper man seg en USB diskett stasjon.

___

Sånn ser "modden" ut, ikke noe særlig pen enda. Har bare skjært ut grovt først. Skal gjøre kantene myke i nær framtid.

Lenke til kommentar
joa men det blir så komplisert. Enten skal man ha den inne ellers så kjøper man seg en USB diskett stasjon.

___

Sånn ser "modden" ut, ikke noe særlig pen enda. Har bare skjært ut grovt først. Skal gjøre kantene myke i nær framtid.

synes ikke forandringen hadde blitt så veldig mye annerleds hvis du bare hadde tatt av dekselet, sart deg for litt arbeid åsså :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...