tobey Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bare lurer på hvordan diskettstasjon man burde bruke? Den jeg har nå er hvit, og passer ikke inn. Pluss at plassen man skal ha diskettstasjonen er buet, så det passer ikke inn (fargen vel og merke). Får ikke den fine looken. Veit noen om visst man bestiller sølv diskettstasjon, om det er samme fargen som dekslet? Får plassen der man skal ha diskettstasjon er vel sølv? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 alle passer inn, du må bare ta av hele frontdekselet. Lenke til kommentar
tobey Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 alle passer inn, du må bare ta av hele frontdekselet. Joda eg får det på plass. Men det står ikke i stil til kabinette visst du skjønner. Dekslet i front er buet å diskettstasjonen er helt rett, blir så forbanna stygt syns eg. Så visst man hadde hatt samme farge så hadde det vel blitt litt finere, men om det er samme farge som de sølv diskettstasjonene man får bestilt? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) ja det var det da.. Jeg har bare modifisert dekselet og laget et hull sånn at jeg får skyvet disketten inn. Har enda ikke sett at det finnes et ferdigelement for det dessverre =/. ___ EDIT: leif Endret 16. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har valgt å ikke montere diskette stasjon i mitt kabinett (H600B), synes at du ødelgger den fine utseende på kabinettet. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva skal man med diskettstasjon? Du kan jo bare ha den liggende til de få gangene du kommer til å bruke den. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har valgt å ikke montere diskette stasjon i mitt kabinett (H600B), synes at du ødelgger den fine utseende på kabinettet. samme løsning som meg, jeg tok den ut jeg, hva har vi cd-rw'er til? Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) ja det var det da.. Jeg har bare modifisert dekselet og laget et hull sånn at jeg får skyvet disketten inn. Har enda ikke sett at det finnes et ferdigelement for det dessverre =/. har du bilde av den lille modifikasjonen din? =) Endret 16. januar 2005 av _Marillion_ Lenke til kommentar
1955 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Diskett trengs så sjelden at den kan du hekte av når maskinen er oppe å går , ide kabelen også . Skulle det oppstå situasjoner kan du hekte den på med åpen dør , ide-kabelen for diskett er som regel mer enn lang nok. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 joa men det blir så komplisert. Enten skal man ha den inne ellers så kjøper man seg en USB diskett stasjon. ___ Sånn ser "modden" ut, ikke noe særlig pen enda. Har bare skjært ut grovt først. Skal gjøre kantene myke i nær framtid. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 joa men det blir så komplisert. Enten skal man ha den inne ellers så kjøper man seg en USB diskett stasjon. ___ Sånn ser "modden" ut, ikke noe særlig pen enda. Har bare skjært ut grovt først. Skal gjøre kantene myke i nær framtid. synes ikke forandringen hadde blitt så veldig mye annerleds hvis du bare hadde tatt av dekselet, sart deg for litt arbeid åsså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå