Pålarn Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei.. Jeg har fått meg en data som jeg skal sette mer ram i. Jeg er litt usikker på om jeg kan sette i en annen type minnebrikke+ den andre. Hovedkortet er et Abit K-7.. Den rammen som står i er et 512mb. UNB- PC3000 CL3 Apacer. Jeg har tenkt til å sette i et 256 mb minnekort som jeg allerede har fra før og det er et TwinMOS PC100 SDR/CL2 Jeg lurer på om jeg kan sette i dette uten at hovedkortet blir ødelagt? MVH Pål Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Det går, men jeg vet ikke om den gamle brikken passer! Og jeg ville heller kjøpt en ny brikke! helst samme som du har nå 2 like brikker fungerer bedre enn 2 forskjellige selv om det går fint det også! Men ville ikke kjøpr mindre enn pc3200 Endret 16. januar 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei..Jeg har fått meg en data som jeg skal sette mer ram i. Jeg er litt usikker på om jeg kan sette i en annen type minnebrikke+ den andre. Hovedkortet er et Abit K-7.. Den rammen som står i er et 512mb. UNB- PC3000 CL3 Apacer. Jeg har tenkt til å sette i et 256 mb minnekort som jeg allerede har fra før og det er et TwinMOS PC100 SDR/CL2 Jeg lurer på om jeg kan sette i dette uten at hovedkortet blir ødelagt? MVH Pål Det går ikke. PC3200(?) er DDR ram mens PC100 er SDRAM, dvs at de ikke passer sammen (og HK'et vil ikke fungere med PC100) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå