Greez Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei! Kjøpte en ocz powerstream 520w for et par måneder siden.Når maskinen jobber så lager den hørbar elektronisk støy. Som jeg synes er ganske plagsomt. Er det normalt at det er elektronik støy på en sånn høykvalitets psu som dette? Er det en garanti sak så jeg kan klage å få en ny? Eller er det noe jeg kan gjøre for at den ikke skal bråke sånn? Takker veldig for svar Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det kan være en spole som vibrerer eller no sånt. Lever den tilbake til dem du kjøpte den av, og si at den skal repareres eller byttes. Dette kan du gjøre hvis du mener støyen er sjenerende. Du burde uansett ikke åpne den for å se om det er noe du kan gjøre selv. For det første mister du garantien, og for det andre er det snakk om store strømmer som i verste fall kan drepe. Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det bruker å være et års garanti på alt du kjøper i Noreg, som regel er elektro/data foretninger ganske greie på bytte av defekte ting. Så jeg ville bytta den, før du begynner å skru den opp. Ring de, så forteller de deg hva du har av rettigheter på bytte og garanti. Du kjøpte den i en butikk i Norge antar jeg. Hvis du kjøpte den på nettet i USA kan det bli litt verre med hele byttingen. Good luck Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Elektronisk støy? Hvordan høres det ut,sikker på det ikke er viften? Jeg har bestilt denne selv. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det bruker å være et års garanti på alt du kjøper i Noreg, som regel er elektro/data foretninger ganske greie på bytte av defekte ting. Så jeg ville bytta den, før du begynner å skru den opp. Ring de, så forteller de deg hva du har av rettigheter på bytte og garanti. Du kjøpte den i en butikk i Norge antar jeg. Hvis du kjøpte den på nettet i USA kan det bli litt verre med hele byttingen. Vær så snill - garantitiden er det butikk/produsent som setter. Vi har reklamasjonsrett i to/fem år. "Garanti" er egentlig ganske uvesentlig for nordmenn. OCZ har sannsynligvis bra garantiordninger dersom den er kjøpt fra utlandet. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 OCZ powerstream 520w har en garanti på 5 år. Lever den tilbake og forklar hva som er gærnt og du vil få den fikset eller du får en ny. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Håper jeg slipper problemer med dette! Bestillte denne psu'en tidligere idag. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Denne er på ukens tilbud for 1095,- på netshop har bestil en HELE 350 kroners avslag!!! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har en OCZ Powerstream. Ikke noe bråk her. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ikkeno' bråk her heller....kjempefornøyd med min 520 Powerstream...også er det litt digg å vite at jeg kan putte omtrent hva det skulle være inni kabinettet mitt før PSU'en kneler.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå