supermannen87 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er det noen som vet om det er lurt å installere denne oppdateringen til windows? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Oppdatering? Longhorn er kodenavnet til det nye oprativsystemet Microsoft jobber med som kommer først i 2006, muligens enda senere. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det er Windows Longhorn, ikke Windows XP Longhorn. Mer info her: http://msdn.microsoft.com/longhorn/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Service Pack 2 er en oppdatering til XP, mens Longhorn er et helt nytt operativsystem. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg tror han snakker om en "Longhorn" mod. til XP, desktop-replacement/shell. Karma Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det den modifikasjonen som får XP til å se Longhorn ut? Eneste jeg har hørt om i hvertfall. Ville tatt veldig nøye backup av alt viktig før du gjorde det, og satt av en dag til reinstallering av XP etterpå. Har hørt om noen som la det inn uten å vite helt hva de drev med (selv om de definitivt trodde deg gjorde det), og resultatet ble ny installasjon av "gammel" XP... Kirikiri Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis det var Microsofts neste grafikkmotor du mente (trådstarter) heter den Avalon og fungerer med Windows XP. Du finner den her. Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tror han snakker om en "Longhorn" mod. til XP, desktop-replacement/shell. Karma Det var nokk det ja! Man installerte det bare "utpå" det gamle os så fikk man litt sånn fetere appearance. Å mye lavere startlinje, noe som var ganske deili Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det var nokk det ja!Man installerte det bare "utpå" det gamle os så fikk man litt sånn fetere appearance. Å mye lavere startlinje, noe som var ganske deili Den type oppgavelinje kalles for "Thin taskbar", noe som er veldig mye brukt i Visual Styles for Windows XP. Foretrekker det selv. Og "Compact Startmenu", hvor tittelen på kontrollpanelet, kjør osv ikke visest på startmenyen. Blir så veldig mye bedre slik syns jeg. Det trådstarter refererer til er sikkert Longhorn Transformation Pack laget av Windows X hos Neowin. Trur den er i versjon 4 eller 5 nå. Det er alltid en liten risiko å installere slikre pakker, så en backup er anbefalt. Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Men da vet jeg dette da Takk for hjelpa da!!! Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Alternativt bilde av Longhorn: http://blogs.msdn.com/tims/archive/2005/01/19/356227.aspx Kirikiri Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har prøvd LongHorn beta, ikke noe serlig sier jeg bare. Liker xp bedre Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har prøvd LongHorn beta, ikke noe serlig sier jeg bare. Liker xp bedre Det samme var det mange som sa da XP var i beta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå