B|sh0p Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg var på Chieftec sin side og fant en dør med stort vindu til kabinettet (SPX-02) http://www.chieftec.com/news/news.htm Hvor på nettet kan jeg kjøpe denne døren? ^Eirik Lenke til kommentar
arcade Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei! Komplett.no fører en del av disse dørene. Gå inn på nettsidene deres, og under kabinett vil du finne en del dører m/vindu til de forskjellige Chieftec kabinettene. Arcade Lenke til kommentar
B|sh0p Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Takk for svar... Jeg vet om kabinettdørene på Komplett, men der er det bare serien med små vinduer. Lite vits med så lite egentlig +vifte som dekker det lille som er... Flere tips? ^Eirik Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hvis de ligger på news-siden så er de sikkert helt nye fra chieftec sin side, og da tar det jo litt tid før komplett og andre norske webshopper får de inn. Lenke til kommentar
B|sh0p Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Joda... Sant det ^Eirik Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Finn fram stikksaga .. ;> Er ikke så vanskelig å gjøre slikt selv .. ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå