Gå til innhold

Hvordan fjerne msn-navn?

Anbefalte innlegg

Jeg har windows XP home, og ønsker å rydde litt opp i pc'en.

Derfor har jeg følgende spørsmål: Hvordan i all verden fjerner man et navn som ikke lenger er i bruk i påloggingsboksen til Msn Explorer? Jeg finner muligheten for å legge til en ny bruker, men ikke for å fjerne en.

Hva gjør jeg for å få fjernet det gamle navnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke 100% sikker her, men lurer på om det fungerer på samme måte som MSN brukernavn fjerning (altså passport). Gå til brukerkontoen din via kontrollpanelet -> brukerkontoer. Når du er inne på kontoen din så velger du Administrer mine nettverskpassord.

Lenke til kommentar

her er en mulighet for å gjøre det:

My computer->Control Panel->User Accounts så trykker du på den kontoen du vil endre. når du så har trykka på den

står det noen linker nedover:

Change My Name

Create a password

Change my picture

Change my .NET Passport

du trykker da på Change my .NET Passport

på venstre side ser du det står

Related Tasks

under der står det:

Manage my network passwords.

trykk på denne. da får du en liste over e-mail adressene du har lagt til og logge deg på, på msn og msn explorer.

lykke til.

PS: som du ser står dette på Engelsk av den grunn at jeg bare har Engelsk Windows her. du må nesten oversette det selv.

Lenke til kommentar

En raskere metode er å skrive inn "control userpasswords2" (uten anførselstegn) i Start -> Run, og deretter velge "Advance" og "Manage Passwords". Da skulle du komme til nøyaktig det samme vinduet som med wils metode.

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...