Gå til innhold

Et bra hoppspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo RTL skijumping 2005 kommet ut da,og det er uten tvil

det beste i RTL serien.Men det har ikke kommet ut noen demo av

det foreløpig.Men det skal finnes demo av 2004 versjonen,jeg har iallfall

lasta det ned tidligere,men det er jo veldig lenge siden nå da.Men bare søk,så finner du det nok til slutt :)

Lenke til kommentar

Jeg er skihopper selv, og fra en eksperts synspunkt:

 

Ingen av dagens eller de gamle spillene gir et bra bilde/gjenspeiling av hvordan det egentlig er å hoppe på ski, og hvordan det skal se ut.

 

Skal jeg anbefale noe, må det være RTL spillene. De blir laget av ett eller annet studio, men utgitt av det store, tyske TV-selskapet RTL (som forøvrig produserer alle TV-sendingene av hopp på norsk TV).

 

Ski Jumping 2004 er vel noe av det værste jeg har sett, det ligner ikke skihopping i det hele tatt, pluss at hopperne ikke heter det samme som i virkeligheten (f.eks: Kimoar Larsen i spillet, Kim-Roar Hansen i virkeligheten).

 

RTL er heller ikke noe særlig bedre på fysikk delen (teknikk), men det er hvertfall morsomt!

 

DSJ 2 er dritkult, men 3ern synes jeg ble litt vel "fancy"... like ikke det...

Lenke til kommentar

RTL Ski Jumping 2005 er mye bedre enn 2004 versjonen. Kjipt at den ikke inneholder riktige navn og sånt, men i karrieremodus eller 2-player er det gøy allikevel. :)

 

Ski Jumping 2004 (som jeg kjøpte fordi jeg trodde det var RTL-spillet) er dritdårlig. Kræsjer ut til Windows 50% av gangene jeg prøver å starte en konkurranse. I tillegg bruker det veeeldig lang tid på å laste inn hver hoppbakke.

 

DeLuxe Skijump 3 er gøyalt. Ikke koster det all verden heller. (Gratis demo ligger ute, men den er veldig begrenset.)

http://www.mediamond.com

 

Skijump International 3 er et annet billigspill (du kan også laste ned gratis demo). Det er veldig realistisk i konkurranseforumen og har god resultatoversikt over hele sesongen.

Dessverre funker det dårlig med WinXP SP2. Får håpe det kommer en fiks til det snart. (Har brukt uttallige timer på dette spillet - spesielt på jobben :p )

http://www.nomasi.com/sj3/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...