stue Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Noen som kan anbefale en billig og bra kortleser til nokia 6630 kort? Må få kopiert kortet jeg har i telefonen over på dataen, og har lest at det er en dårlig løsning å kopiere innholdet ved hjelp av datakabelen som følger med. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Dette er jo eksempel på en passe minnekortleser/skriver til passe pris... Forresten, tror alle minnekortlesere/skrivere som takler MMC skal takle Nokia 6600s minnekort. Av-tråd: Amobil burde ha hatt minnekortlesere/skrivere i prisguiden deres! Endret 16. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis du har et kamera/mp3 spiller o.l. som støtter MMC, kan du bare ta backup av minnekortet med det/den. Tok selv backup av mitt 6630 minnekort da det var helt nytt, med mitt kamera (Casio QVR40). Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Kjøp en Apacer minnekortleser, koster ca 140kr og er kjempebra! Har den sjøl, tar ca ett sekund på en song. https://prisguiden.no/produkt/15054 Endret 16. januar 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
stue Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Den apacer du nevnte så bra ut. Kan du konfirmere at den takler kortene til 6630? Så kjøper jeg den!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Den apacer du nevnte så bra ut. Kan du konfirmere at den takler kortene til 6630? Så kjøper jeg den!! Tar vanlige MMC kort, 6630 bruker mindre kort så er bare å bruke adapter..? Lenke til kommentar
stue Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Hva slags adapter må jeg bruke? Trenger bare kortleseren til 6630, så er litt viktig at den takler disse kortene.... Lenke til kommentar
randersen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Det følger med et mmc adapter i pakken med 6630. Gjør at rs-mmc kortet kan leses i vanlig mmc kortleser. men så var det dette med ny standard på rs-mmc som brukes i 6630...har ikke testet dette selv, men skal være bakover-kompatibel standard. Det vil si at gamle kortlesere/mobiler/kamera skal kunne bruke disse nye kortene, men 6630 kan ikke bruke rs-mmc kort fra gammel standard. Endret 17. januar 2005 av randersen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) men så var det dette med ny standard på rs-mmc som brukes i 6630...har ikke testet dette selv, men skal være bakover-kompatibel standard. Det var det som gjør meg usikker i denne saken; men vanlighvis så bruker du et adapter for å gjøre kortene 'like store' som vanlige MMC, slik at du kan bruke de i MMC produkter (RS MMC er altså mindre... ) Endret 17. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå