Beethoven Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Heisann. Jeg har nettopp vært borti noe rart i morrest. Jeg satt meg på pc-en (har xp home), og så skal jeg inn så får jeg opp en rar melding som sier at det kan tid med å laste inn personlige innstilinger. Og jeg må kontakte systemansvarlig?! :? Vel, når jeg var på skrivbordet var alt borte :?, alt var innstilt som det var når jeg har formatert pc-en. Akkurat som om det er en ny bruker jeg er logga inn som. Vel, jeg kjørte norton å fant noe virus som er fjerna nå da. Men ting endra seg ikke. Og ting i Mine dokumenter er borte, jeg må inn på c: og så på Documents and Settings også Admin. Der finner jeg tinga mine. Hvordan kan jeg få alt som det var? Dette skjedde bare sånn plutselig. Noen som har vært borti dette før? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Nå har jeg lest litt mer på den meldinga jeg får når jeg skal logge på Admin. Det står at han ikke finne midlertidige bruker, så den går en annen midlertidig, ca sånn sto det . Så det vil si at den ikke finner brukerkontoen Admin. Bare noe ekstra info jeg har legger til nå.... EDIT: Jeg fant ut at jeg er logga på TEMP? Endret 16. januar 2005 av Beethoven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå