Gå til innhold

Hemmeligheter på Banene?

Anbefalte innlegg

Hei..

En kompis av meg spiller Far Cry.. han seier det bare er et fåtalls personer som vet hvordan du kommer deg opp på den store fjelltoppen..

Hvilken bane det var, husker jeg ikke.. det var jungel i det området, og banen var litt sånn.. :ermm:

Det var kjøretøy der, buggies og båter(som i alle baner :p )

Men på fjelltoppen var det en Hangglider

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

reknar med at det er mp det er snakk om. kjem ikkje på kva bana heiter eg heller, men eg veit kva du snakker om. kompisen din er nok langt frå dei einaste som veit om dei hemmelege rutene (er fleire) opp på toppen, men det er ikkje alle som gjer det nei.

det er enkelte sånne skjulte detaljer i fleire av dei offisielle mp banene.

Lenke til kommentar

Hvis det er singleplayerbane, kan det nok være Rebellion, som foregår om natta med masse mutanter osv. Der kan du gå inn i fjellet (i en grotte altså), og da kan du komme deg inn i et "røyr" med en stige i. Denne fører opp til en fjelltopp med en hanglider. Vet ikke om det er denne du mener..

Lenke til kommentar

Det er en hanglider på airport, for å nå den må man kjøre en jeep opp på en åskam ved enden av rullebanen, følge åskammen helt tilbake til begynnelsen av rullebanen, gå ut av jeepen, hoppe opp på den, og så opp på toppen hvor hanglideren er. Litt vanskelig å forklare uten screenshots, men håper det er noe hjelp i. Ellers er det hanglidere i flere av banene i de nye mappackene.

Lenke til kommentar
Det er en hanglider på airport, for å nå den må man kjøre en jeep opp på en åskam ved enden av rullebanen, følge åskammen helt tilbake til begynnelsen av rullebanen, gå ut av jeepen, hoppe opp på den, og så opp på toppen hvor hanglideren er. Litt vanskelig å forklare uten screenshots, men håper det er noe hjelp i. Ellers er det hanglidere i flere av banene i de nye mappackene.

hehe.....tøft triks ;)

Tok litt tid å finne det ja. MEn det var da tøft det ;)

Lenke til kommentar

hvis det er mp_airstrip du mener så er 2 måter å få tak i glideren på.. 1 den som tar lengst tid er med bilen. 2 er å gå opp dit , litt vanskelig klatring på slutten men tar ikke mer en 2-3 minutter.. er ikke så mange som kan den,, men jeg kan ..:cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...