MaDasK Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Heisann. Jeg har nettopp kjøpt meg Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell"(GLH). Jeg får en ganske irriterende FPS Drop i f.eks Quake3. Jeg hadde et Geforce ti4600 Ultra Deluxe før dette kortet og hadde stabil fps i det meste av spill. Jeg har installert siste Forceware driver fra Nvidia og kjører AA på 4x og AF på 8x. Har også prøvd uten dette, men det hakker, dropper fps i tid og utide. Medal of honor hakka no så borti granskauen også btw. Pasific Assault that is. Noen som muligens har hatt samme problemet og vil dele sin erfaring med meg? Alt av svar tas i mot med åpne armer. på forhånd takk. PS: Jeg har lagt inn en fresh install av Windows SP2 intergradet.. Det var det jeg brukte på det andre kortet også. Hardware er forøvrig: ASUS A7N8X-E Deluxe Amd Athlon XP 2800+ 512 DDR TwinMos PC3200 Strømforsyninga mi holder i massevis.. 400 watt. Western Digital 120 GB 7200 RPM. Endret 16. januar 2005 av MaDasK Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Etter å ha surfa litt rundt omkring fant jeg Omega driverne.. er dette noe som anbefales for Nvidia kort egentlig? Lenke til kommentar
jonni_70 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror omega drivere bare er til ATI kort! Lenke til kommentar
Dario Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror dette kortet skal ha ekstra strøm, har du satt inn ekstra strøm på kortet? hvis det trenger det da... Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Joa, jeg har satt i den ekstra strømkabelen som fulgte med.. men det hjalp ikke no særlig.. skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Medal of Honour Pacific Assault har rett og slett en dårlig spill/grafikkmotor spør du meg, det flyter mye dårligere enn både HL2 og Doom3 hos meg, og ser 70 ganger kjipere ut. Siden du hadde Nvidia før er d neppe no driverkluss sånn sett, du får bare prøve de 3-4 siste driverne fra Nvidia kanskje og se om det er noe forskjell, men man skulle ikke tro at d vil være så enormt stor forskjell på driverne. Du får sjekke gpu- temperaturen i Nvidia- panelet etter en times tid med gaming, bare for sikkerhets skyld. Goes like Hell- kortene kjører vel ganske høye frekvenser i forhold til vanlige 6600gt- kort. Lenke til kommentar
MaDasK Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Medal of Honour Pacific Assault har rett og slett en dårlig spill/grafikkmotor spør du meg, det flyter mye dårligere enn både HL2 og Doom3 hos meg, og ser 70 ganger kjipere ut. Helt enig med deg der.. Det hakka, det var kjipt å se folk, det var kjipt å sikte.. alt var bare kjipt liksom.. men skjermkortet begynte å hakke mens jeg spilte Pirates i natt også.. Jeg vurderer å teste Omega driverne, men har hørt at kortet blir mye varmere av dem.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror omega drivere bare er til ATI kort! nei de er for nVidia kort også Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg leste bare "DDR3" på egen linje på HW's hovedside, jeg bare WTF!!! 66.81 er en bra driver om jeg husker rett Lenke til kommentar
Vegggen Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Anbefaler deg å prøve en av de nyere nvidia beta driverne som du finner på guru3d.com Jeg bruker 71.22 med 6600GT, funker fint, det er nå kommet 71.50. Den nyeste offisielle driveren fra nvidia, versjon 66.93, har Release Date November 9, 2004. Denne begynner å bli utdatert, mange har rapportert problemer med den. Det er kommet flere bug fikser og optimaliseringer for 6600 i de nyere beta driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå