dan1el Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Dette er det merkeligste jeg har vært borti. Jeg formaterte nylig brodderns PC og la in Windows og drivere på nytt. Men når jeg prøver å koble meg opp til Internett virker det i 15 sec (eller et klikk på en link) så kutter det helt ut. Det samme gjelder internett-tilgang i de to andre Pcene i huset også! De får ikke internet så lenge PC #1 (den nyformaterte) er koblet til! Det er det villeste jeg har vært borti. Jeg har prøvd å installere drivere og mye annet piss på nytt, men ingenting hjelper. Ideas? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ideas? Sitter du bak en brannmur? Hvis ikke så er det en overhengende fare for at virus kveler linja di fullstendig. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Virus, virus, virus... Da får vi formatere på nytt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Virus, virus, virus... Da får vi formatere på nytt -Det er jo ikke nødvendig, skru på brannmuren. last ned stinger herfra og rens: http://vil.nai.com/vil/stinger/ Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har det fungert med flere maskiner på nett før? sikker på at du har flere ip'er fra isp'n din? Lenke til kommentar
mark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 sjekk at ikke flerne pcer har samme ip Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det fungerte helt til vi formaterte PCen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå