Nitrius Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 At når man kjøper collector edition av WoW så får man velge 3 dyr eller noe fra starten av, så da lurer jeg på er det bare folk med Collector edition av spillet som vil kunne ha pets? det kan da vel ikke være sånn? Hadde vært fint om noen kunne forklart meg det Også gleder jeg meg vilt til spillet blir sluppet her i norge, uheldigvis for meg har ikke jeg fått tak i en beta kit så jeg får ikke vært med på open beta Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Vist du er hunter kan du få pet når du er level 10. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Som sagt over så får du pet på lvl 10. De pet'sa som de med CE får er til ingen nytte. Alle andre kan også skaffe seg unyttige pets som katter, ugler o.l. Men ingen av de 3 som de med CE kan få. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Okay, skjønner. Takk for svar, nå ble jeg sikker på det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 når kan vanlige folk få seg pets da? lvl? og hvor for en human mage? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dere må skille mellom Pets og Morrodyr. Pets kan levles, brukes i combat og mye rart, mens morrodyrene bare forblir samme level, kan ikke brukes i combat, vokser ikke eller noenting. De bare er der og ser morsomme ut. CE sine dyr er da selvsagt hakket morsommere enn de du kan kjøpe Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 når kan vanlige folk få seg pets da? lvl? og hvor for en human mage? Alle kan kjøpe, fra starten av. De koster gjerne rundt 50s. Da snakker vi selvsagt om den ubrukelige, men artige typen som ikke kan gjøre noe annet enn å følge etter deg. Det finnes alt fra kaniner til smådrager. Nyttige dyr er det bare hunter som får, og de må de temme selv (kan som sagt gjøres fra lvl 10). Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 De "morrodyra" som man får når man har CE, hva eslgas dyr er det igjen? jeg vet ihvertfall at det er en: -MiniDiablo -Zergling?? (er ikke sikker) -den tredje har jeg ikke peiling på ellers har jeg sett en rekke forskjellige "morrodyr" rundt omkring, som f.eks: Ugle, Slange, Katt osv.. likte betegnelsen morrodyr Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Thanatos siste er PANDA!! Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Man kan jo få hest etter hvert da... de er jo nyttige! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 okei, må få meg CE...mini diablo som morrodyr menneh, sånn morrodyr, hvor kjøpes de i nærheten av stormwind? Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er en npc som bor i et hus rett utenfor stormwind som selger katter iallefall. De koster 50 sølv tror jeg.. Vet ikke om noen flere i det området da.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 de morrodyrene som følger med CE, følger de etter meg/deg? Man kan også bygge dyr med enginering!!! så det var en som hadde ekorn som han hadde bygd i lvl 15 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 regner med det er de dyra man ser som følger etter ja...lvl1? jeg har sett en del pappegøyer rund om redridge mountains elns? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ja, det er de ja, kan man bare ha et rundt seg? har kjøpt katt fra elwynn forest "bombay". Men de dyrene som følger med CE, går de rundt med karakteren? eller sitter de i byen bare eller hva? og kan man kjøpe f eks en ugle og ha begge 2 med seg eller bare en om gangen? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Papegøye kjøpes i Booty Bay. Kjøpte en i dag. Kosta 40s. Jeg har også et Mechanic Squirrel. Sistnevnte kan lages om du er engineer og har de nødvendige ingrediensene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 isåfall skal jeg lage en "crazy cat lady" mage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå