Gå til innhold

Et Pet Spørsmål.

Anbefalte innlegg

At når man kjøper collector edition av WoW så får man velge 3 dyr eller noe fra starten av, så da lurer jeg på er det bare folk med Collector edition av spillet som vil kunne ha pets? det kan da vel ikke være sånn?

Hadde vært fint om noen kunne forklart meg det :)

Også gleder jeg meg vilt til spillet blir sluppet her i norge, uheldigvis for meg har ikke jeg fått tak i en beta kit så jeg får ikke vært med på open beta :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere må skille mellom Pets og Morrodyr. Pets kan levles, brukes i combat og mye rart, mens morrodyrene bare forblir samme level, kan ikke brukes i combat, vokser ikke eller noenting. De bare er der og ser morsomme ut. CE sine dyr er da selvsagt hakket morsommere enn de du kan kjøpe :)

Lenke til kommentar
når kan vanlige folk få seg pets da? lvl? og hvor for en human mage?

Alle kan kjøpe, fra starten av. De koster gjerne rundt 50s. Da snakker vi selvsagt om den ubrukelige, men artige typen som ikke kan gjøre noe annet enn å følge etter deg. Det finnes alt fra kaniner til smådrager. Nyttige dyr er det bare hunter som får, og de må de temme selv (kan som sagt gjøres fra lvl 10).

Lenke til kommentar

De "morrodyra" som man får når man har CE, hva eslgas dyr er det igjen?

jeg vet ihvertfall at det er en:

-MiniDiablo

-Zergling?? (er ikke sikker)

-den tredje har jeg ikke peiling på

ellers har jeg sett en rekke forskjellige "morrodyr" rundt omkring, som f.eks: Ugle, Slange, Katt osv..

likte betegnelsen morrodyr :)

Lenke til kommentar

ja, det er de ja, kan man bare ha et rundt seg? har kjøpt katt fra elwynn forest "bombay".

Men de dyrene som følger med CE, går de rundt med karakteren? eller sitter de i byen bare eller hva? og kan man kjøpe f eks en ugle og ha begge 2 med seg eller bare en om gangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...