amdgutten Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 .. jeg hadde kabinettet liggene på gulvet da jeg var så uheldig å tråkke gjennom plexi-glasset og knekke skjermkortet og alt som sto i pci portene . jeg knuste åsså hovedkortet...hva skal jeg gjøre?dekker garantien dette? ... skal prøve å sende det inn til komplett igjen, håper eg får nytt.... trenger desperat hjelp!!! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hva skal jeg gjøre?dekker garantien dette? Er du gal? Rapportert btw.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du tråkka i salaten der ja. Var det ikkje dusom sølte cola i cd-romen og? Du får ingen verdens ting igjen, med mindre butikken er i ekstremt julehumør. Lenke til kommentar
amdgutten Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 jo det var jeg som sølte cola i cd rommen....den brannt opp....måtte bruke 4000 på nye deler:( Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 et forslag, sperr deg inne, og ikke rør noe Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Så du har ikke lært å lage bedre emnefelt enda, på tross av tidligere hendelser? Nå er det ikke noe "snille moderator" lenger... nå stenges tråden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg