janfredrik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har et phpBB2 forum, og ønsker slike smilies som det er her.. Altså IPB Smilies. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det henn? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har du sjekket Phpbbhacks Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Si meg, er det jeg eller dere som er moderator her? Hvis dere mener den er feilplassert så rapporter den, ikke begynn å diskutere det i tråden. Såvidt jeg kan se er det ingen andre kategorier som er mer passende, og tråden blir dermed liggende her. Hvis noen er mer kreative enn meg idag, så send meg en PM. Har slettet en masse innlegg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Har du sjekket Phpbbhacks Ja, det har jeg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg regner med at grafikken som benyttes av IPB er underlagt såkalt "copyright"-lovgivning. Dermed vil du ikke kunne kopiere grafikken her uten tillatelse fra IPS (utviklerne av IPB). en mulighet er å kontakte de for å høre, men jeg tror ærlig talt ikke de kommer til å frigi grafikken sin til deg. Da gjenstår to muligheter. Tegn selv/få noen til å tegne for deg, eller søk etter gratis smileys på google og se om du finne noen du liker, som distribueres fritt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Det var synd. Vet noen om noen andre fine smilies til phpBB2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå