Spragleknas Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) ok... skal ikke hindre deg... men ikke si at vi ikke prøvde å advare deg når du kommer grinende tilbaket til forumet om noen måneder..... Jeg har snakka med noen på jobben til fattern såmm har 5 års it utdanning å demm sa det hvar en grei pc til spilling!! Dersom de er utdannet botanikere, betyr ikke det noe..... Du spør på et forum der mange har peiling.... folk gir tilbakemelding om hva som er bra/dårlig... du finner knapt en plass med høyere kompetanse innen dette temaet enn i dette forumet (som skjønner norsk ( ? )....). EDIT: Leif igjen.... Endret 16. januar 2005 av Okay Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 ok... skal ikke hindre deg... men ikke si at vi ikke prøvde å advare deg når du kommer grinende tilbaket til forumet om noen måneder..... Jeg har snakka med noen på jobben til fattern såmm har 5 års it utdanning å demm sa det hvar en grei pc til spilling!! Dersom de er utdannet botanikere, betyr ikke det noe..... Du spør på et forum der mange har peiling.... folk gir tilbakemelding om hva som er bra/dårlig... du finner knapt en plass med høyere kompetanse innen dette temaet enn i dette forumet (som skjønner norsk ( ? )....). EDIT: Leif igjen.... Si hva dere vill menn jeg intriserer meg ikke i å bygge pc selv fordi det simpelthen suger da du må passe på for statisk elektrisitet! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kast nå fra deg tankene om den DELL pcen og kjøp noe SLIKT isteden. Alt annet er idioti. Og du ser ikke på deg selv som en idiot kjør du vel? Den koster noen lapper ekstra men se nå hva du får i tillegg da gutt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 du misser poenget... webshoppene bygger for deg se her http://www.komplett.no/k/config.asp?Config...ig.AllOptions=X Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 du misser poenget... webshoppene bygger for degse her http://www.komplett.no/k/config.asp?Config...ig.AllOptions=X hvorfor skulle jeg kjøpt det der nårr jeg kan få det mye billigere?????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hvorfor skulle jeg kjøpt det der nårr jeg kan få det mye billigere???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Du får det du betaler for kanskje? Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 hvorfor skulle jeg kjøpt det der nårr jeg kan få det mye billigere???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Du får det du betaler for kanskje? Syns jeg får det fra dell Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 8400? Denne burde duge en stund! Har du skjerm, tastatur mus osv burde du heller bygge selv, eller få noen av kompisene dine til å bygge en pc for deg. Over 5000kr spart garantert! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Greit, du kan godt kjøpe data fra Dell, men ikke kom her seinere og klage over at du ikke klarer å kjøre forskjellige spill slik du hadde ønsket om. Det å "drepe" en data pga statisk elektisitet er svært liten. (Har selv bygget en del maskiner og har aldri "drept" en maskin pga det.) Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Greit, du kan godt kjøpe data fra Dell, men ikke kom her seinere og klage over at du ikke klarer å kjøre forskjellige spill slik du hadde ønsket om. Det å "drepe" en data pga statisk elektisitet er svært liten. (Har selv bygget en del maskiner og har aldri "drept" en maskin pga det.) den maskinen der kommer til å kunne kjøre di fleste spillene d vet jeg nemlig Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 8400 PCI Express x16 grafikkort Dell er forbannet lite informative av seg.. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 den maskinen der kommer til å kunne kjøre di fleste spillene d vet jeg nemlig Hmmm hvis du tenker på pc'n med 6800-kortet så vil det fungere greit nok til de spillene du nevner, MEN (og jeg mener en stor MEN), om 1-2 måneder så skal jeg garantere deg at du sikkert får lyst til å spille andre nye spill som kommer ut eller kanskje allerede har kommet ut, som har litt råere grafikk, og da er det skjermkortet ikke så bra lenger. Jeg er enig med de fleste her. Du finner ikke noe bedre "pc-kompetanse" enn på dette forumet. Dell er ikke direkte dårlig, de har jo godt spesifiserte spill-pc'er her altså XPS-pc'ene. Men du bør forsøke å være litt mer åpen for andre forslag og sjekke ut de pc'ene som folk kommer med forlag til. Jeg mener du får et mye bedre tilbud på nettbutikker som komplett, der de bygger pc'n for deg. Og den pc'n vil vare lengre, den vil være lett å oppgradere og du ved NØYAKTIG hva du får av komponenter. Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg vil ikke ha pc med flatskjerm da dette suger ! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hmmm reagerte litt da du sa at faren din har 5 år med IT utdanning... for det første.. hardware er jo ikke IT stash i det hele tatt.... og for det andre... det beløpet du har planer om å bruke på en DELL HELL pc kan du heller bruke på en skikkelig pc.. med ett skikkelig skjermkort. x300se søkks big time Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg vil ikke ha pc med flatskjerm da dette suger ! Du kan jo starte med å begrunne hvorfor det suger med LCD En ting til: Hvorfor poster du på dette forumet når du allerede har bestemt deg for Dell på forhånd. Hvis du ikke klarer å ta til deg gode råd og vink så er det bare å bestille DELL pc'n Den funker sikkert helt greit til cs og andre spill, men som det er sagt i tråden så får du nok mer for pengene ved å f.eks kjøpe fra komplett, netshop eller andre pakketilbud. Lykke til:) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 den maskinen der kommer til å kunne kjøre di fleste spillene d vet jeg nemlig Hmmm hvis du tenker på pc'n med 6800-kortet så vil det fungere greit nok til de spillene du nevner, MEN (og jeg mener en stor MEN), om 1-2 måneder så skal jeg garantere deg at du sikkert får lyst til å spille andre nye spill som kommer ut eller kanskje allerede har kommet ut, som har litt råere grafikk, og da er det skjermkortet ikke så bra lenger. (...) Eh.. tror man vil være godt nøgd med et 6800 i en god stund..... Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 uten å gå nærmere inn på det så syns jeg dell suger, og alle andre som selger ferdig pakker! komplett og andre sine pc byggere er ørten gang bedre..... (jobber som IT ansvarlig på statoil trondheim) der det da er BARE dell... snakker tusenvis av pc'er.... Lenke til kommentar
hds Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Si hva dere vill menn jeg intriserer meg ikke i å bygge pc selv fordi det simpelthen suger da du må passe på for statisk elektrisitet! JA dette er skumle saker.... Skal være MAKS uheldig hvis du kverker PC'en med statisk elektrisitet. Hvis du ikke vil bygge den, få en kamerat eller lignende til å sette den sammen Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 dette er en perfekt tråd for kompisen min som er ute etter akkurat det samme den beste pc'en han får ferdig bygget til ca 10 lapper krav: best til spilling Mus tastatur skal være med tråd for å slippe horete batteribytte. 19" CRT(!) skjerm skal ha med os. skal forsåvidt være en pakke pc. dvd brenner Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Eh.. tror man vil være godt nøgd med et 6800 i en god stund..... Sant det, er enig med deg der. Men den vil ikke kjøre alt i optimal oppløsning og kvalitetsinnstillinger i så mange måneder lenger, men det gjelder jo alle skjermkort. Poenget var at han kan få et bedre oppsett til den prisen, som muligens har et bedre skjermkort som vil vare lengre. 6800 i seg selv er ikke et dårlig valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg