Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Total War: Den "store" Norske R:TW klanen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke giddi å lest gjennom hele tråden her, men lurer på en ting.

Er dere med i en liga av noen form? clanwars? (www.clanwars.cc)

5176506[/snapback]

Akkurat nå er klanen ganske dau. Det ble på en måte til at folk begynte å spille andre spill, og ble med i klaner tilhørende de andre spillene. Dog eksisterer forumet enda. Å sette opp en side burde ikke være no stort problem.

Meg og TSP er sikkert villige til og starte opp klanen igjen. Dog må jeg kjøpe meg Barbarian Invasion først.

Lenke til kommentar
TSP og jeg hadde en saftig diskusjon en gang om "Vanilla" betydde "vanlig" eller om det var en mod. Vi konkluderte med at "Vanilla RTW" = En mod. ;)

5181895[/snapback]

Gjorde vi? Trodde det ble omvendt jeg. Var vel hvertfall jeg som mente det ikke var noen mod, husker ikke helt diskusjonen da, så kan ikke si noe sikkert.

Ellers kan jeg være interessert i å starte opp klanen igjen jeg. Det er kanskje ikke så betryggende å tenke på at Zolid -klanen (BF 2) også har blitt tatt ned nå, som deler forum med oss. Kanskje forumet er forhekset...

:hmm::p

Snorre; jeg tror nok du kan spille med 1.3, vi kan jo sjekke ut om og hvordan det virker en dag.

Det som kanskje har gjort at klanen er blitt så uaktiv er vel at vi ikke akkurat har vunnet noe særlig, ting ble ikke bedre den dagen "svikeren" :innocent: Zyfex (nå Eirikeb) ga seg, som hadde vært så flink til å holde entusiasmen i klanen i live. Savner alle de koselige morgenkampene jeg og han hadde.. :love:

En annen faktor er generelt alle problemene med det hersens gamespy -systemet! Var jo derfor Eirik ga seg, med alle de problemene ble det jo ikke så morsomt lenger.

Husker vi skulle spille mot en klan en gang.. Det var 2 kamper, og vi fikk store problemer med litt av hvert. Den andre klanen var dog tålmodig, tror vi satt og spilte i knapt 20 minutter, og venta på å spille i 2 timer.

Standardproblemet mitt var jo at jeg ble desynchronisert stadig vekk.

Men selvfølgelig kan vi prøve. Liker dere forresten FotN -skinnet på forumet nå eller? :D Er ikke ferdig da, og er jo ikke noe superskin.

For dere som har gullfiskhukommelse (ikke deg i dette tilfelle Orresnei, håper du husker adressen...) kan jeg fortelle at urladressen til forumet er: www.orresnei.com/forum, egentlig kunne dere jo bare lest førsteposten i denne tråden...

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hva sier folket til en kamp til helgen? Både medlemmer og ikke-medlemmer er velkomne :)

Husk at du helst bør ha BI, men det skal gå bra med R:TW 1.3 også. (Den MÅ du uantsett ha for å spille online).

Skal vi i så fall finne en klan å spille med, eller skal vi spille med og mot hverandre?

Vi må nesten begynne et sted.. Ikke tro at klanen starter igjen av seg selv ;) .

Lenke til kommentar

Gamings til helgen da :) Er glad for å se at folk fortsatt har lysten. Personlig mener jeg at en vennekamp nå og da er nok. Vi trenger jo ikke akkurat å spille profft. Hvis noen har lyst kan de også få smelle opp en side. Jeg er ikke så flink og tyr ofte til lettvinte løsninger (Hørte jeg noen si www.orresnei.com/duk) Uansett, jeg setter pris på oppslutningen, og det ville være hyggelig å spille sammen med dere andre igjen. Sannsynkigvis blir dette min siste "PC-generasjon". Hvis jeg tjener uhorveldig mye penger kan det dog hende at jeg investerer i ny PC.

Akk ja. Og til PReben. Husker nok adressen til forumet ja. Dog har jeg ofte gullfisk-hukommelse. Bare spør meg hva jeg gjorde i går, og du får se ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yes it does! Da møtes alle norske R:TW spillere, online fredag og lørdag. (Eirikeb har forresten også å innfinne seg! :D:p )

Alle kan legge til meg i deres kontaktliste (msn) og dermed kan vi planlegge sammen et mer eksakt tidspunkt :) .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...