Gå til innhold

Total War: Den "store" Norske R:TW klanen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå vil jeg ikke si at det er noe særlig antydning til Norge på noen måte i navnet vårt da...

Hvis du irriterer deg over Fury of the Norsemen,

kan jeg ikke akkurat si jeg deler din mening.

Hvis du deriomot tror det er Norwegian barbarians som er navnet kan jeg skjønne deg,

men det er bare Orresnei som merkelig nok ikke har oppdatert signaturen ennå.

Norwegian barbarians ble bare tilfeldig plukket ut for å se hvordan det første banneret ville ta seg ut.

 

Men når klanen har blitt startet for en lang tid siden og Zyfex for ikke lenge siden

la ut et bilde her av den kommende nye hjemmesida med overskriften:

Fury of the Norsemen. Og det står at navnet er valgt og at det ble Fury of the Norsemen i førsteposten, kan jeg ikke skjønne at du tror navnet er Norwegians barbarians. (Hvis det var det du trodde)

Lenke til kommentar
Nå vil jeg ikke si at det er noe særlig antydning til Norge på noen måte i navnet vårt da...

Hvis du irriterer deg over Fury of the Norsemen,

kan jeg ikke akkurat si jeg deler din mening.

Hvis du deriomot tror det er Norwegian barbarians som er navnet kan jeg skjønne deg,

men det er bare Orresnei som merkelig nok ikke har oppdatert signaturen ennå.

Norwegian barbarians ble bare tilfeldig plukket ut for å se hvordan det første banneret ville ta seg ut.

 

Men når klanen har blitt startet for en lang tid siden og Zyfex for ikke lenge siden

la ut et bilde her av den kommende nye hjemmesida med overskriften:

Fury of the Norsemen. Og det står at navnet er valgt og at det ble Fury of the Norsemen i førsteposten, kan jeg ikke skjønne at du tror navnet er Norwegians barbarians. (Hvis det var det du trodde)

Huff da. Har helt glemt av den signaturen jeg :!:

 

*Fikse nå før jeg glemmer det* ;)

Lenke til kommentar
hvorfor er det sånn at når folk skal lage norsk klan så MÅ navnet inneholde noe med NORD, NORGE eller NORSK..

 

teit IMO

Der tar du feil min kjøre venn. "Norsemen" har absolutt ingen ting med nordmann eller norsk å gjøre.

 

Norse er det engelskeordet for norrøn og du kan jo da tenke deg at "a Norsman" er en mann av norrøn oprinnelse. Da kan vi trekke dette til å bli en viking. Skjønner du hvor jeg vil hen?

Lenke til kommentar

Men gutter, hjemmesiden ser nok ut til å bli kraftig forsinket!

Som noen kanskje har fått med seg har skjermkortet tatt kvelden. Uten et std å sette i skjermkabelen, blir det lite skjermbilde.

Og koden er jo lagra på hardisken på den ødelagte pcen. Og hvis jeg tar ut den, ryker garantien, og den vil vi fortsatt ha! Så, dere må nok smøre dere med tålmodighet! Men en positiv ting kan jeg si. Det blir kun et bilde på hele siden, som blir logoen/overskrift. Resten fant jeg ut hvordan jeg lager med kode, så da blir siden tilsammen på 5kb, pluss header!

*stolt!*

Lenke til kommentar
Men gutter, hjemmesiden ser nok ut til å bli kraftig forsinket!

Som noen kanskje har fått med seg har skjermkortet tatt kvelden. Uten et std å sette i skjermkabelen, blir det lite skjermbilde.

Og koden er jo lagra på hardisken på den ødelagte pcen. Og hvis jeg tar ut den, ryker garantien, og den vil vi fortsatt ha! Så, dere må nok smøre dere med tålmodighet! Men en positiv ting kan jeg si. Det blir kun et bilde på hele siden, som blir logoen/overskrift. Resten fant jeg ut hvordan jeg lager med kode, så da blir siden tilsammen på 5kb, pluss header!

*stolt!*

Good sh*t!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest member-60584
hvorfor er det sånn at når folk skal lage norsk klan så MÅ navnet inneholde noe med NORD, NORGE eller NORSK..

 

teit IMO

Der tar du feil min kjøre venn. "Norsemen" har absolutt ingen ting med nordmann eller norsk å gjøre.

 

Norse er det engelskeordet for norrøn og du kan jo da tenke deg at "a Norsman" er en mann av norrøn oprinnelse. Da kan vi trekke dette til å bli en viking. Skjønner du hvor jeg vil hen?

vet at norsemen ikke har noe med nordmann å gjøre....

 

men viking har noe med nord å gjøre...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får se om jeg får oppdatert den :) , men du kan jo stikke innom forumet vårt da,

du har jo fortsatt tilgang til kategorien der, der er det jo en medlemsliste.

 

Er en del ting jeg har planene de neste dagene, men skal se på det, og hvis

jeg får oppdatert skal jeg få spurt om å få den som sticky også :) .

 

Edit: @Zyfex: Blir det ikke noen side eller? :cry:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ikke lenge siden, ba Snorre om å gjøre det ;)

 

Tenkte at det hvertfall er et lite håp om medlemmer da...

EDIT: Men du burde jo skjønne at en tråd med en så fin førstepost ( :p ) helt klart ikke burde råtne på siste side :cool: .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...