Gå til innhold

Total War: Den "store" Norske R:TW klanen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel vi spiller jo Rome Total War da :D

Men jada, nei altså vi er med på to laddere et 2vs2 ladder på teamwarfare.com

og et 1vs1 ladder på gamespy.com (der vi forøvrig også har vårt eget ladder, der medlemmer i klanen kan utfordre hverandre.) men alt dette har Zyfex mer orden på enn meg så han er nok den beste til å svare skikkelig på det ;)

 

Vi har en egen forumkategori for medlemmer av klanen der vi diskuterer taktikker, annonserer om treninger, og klankamper.

Vi har også en challenge og recruit kategori, der vi nå for ikke lenge siden fikk inn en 3v3/4v4 utfordring fra Novia Invicta. Vi har såvidt jeg vet 9 medlemmer hvorav 3 av dem så vidt jeg vet har litt problemer med internett osv. men de vil komme sterkere med utover våren.

 

Forum: www.orresnei.com/forum

 

Annonserer forresten at jeg vil lage en helt ny og oppdatert førstepost om ikke lenge, som forteller mer om klanen, skal få gjort det om ikke så lenge :thumbup:

Og at jeg i tillegg vil prøve å få den som sticky, siden jeg syns vi kan regne dette som gamer.no sin uoffisielle R:TW klan, og folk vil da se mye lettere at det finnes en norsk klan. :)

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Kan legge til en del ting til jeg:

 

Klanen er med på en "ladder", har sin egen ladder, og er med i en turnering hvor over 45 andre R:TW klaner er med. Jeg driver å ordner noe med en fransk klan der akkurat nå.

 

Er litt skuffet over våre klanmedlemmer på vår egen ladder, siden de ikke tør å utfordre hverandre....

 

Vi har skaffet oss et lite navn på "tha Rome scene", hvor ejg nå herjer ladderen (den offisielle) hvor jeg er på 87. plass, og har 2-0 stats, og i morgen er jeg på 50. plass. :) Måtte bare skryte litt.

 

Stort sett det jeg rekker nå, for jeg må legge meg straks! Jepp, skal vi PMe en mod om de kan stickie denne?

Lenke til kommentar

Hvis man trykker Pause må alle andre gjøre det også.

Det er hvertfall noe sånt. Det samme gjelder selvfølgelig da "double speed" og "triple speed" det kommer da en beskjed oppe i hjørnet om hvem som trykka og at de andre også skal trykke for at spillet skal pauses. Så lenge ingen andre trykker vil spillet forbli i "normal speed", men hvis du ikke trykker på "normal speed igjen vil du se en liten hvit pil-indikator som peker på den speeden du ønsker.

Det beste vil være om du trener deg på å ikke bruke pauseknappen slik jeg gjorde, det hender derimot jeg glemmer meg, men da kjapper jeg meg å trykke på "normal speed" igjen :) . For det er nok ikke ofte hvis du gjør det mye at de andre vil gjøre det også. Men prøv å få øvd deg på det på både singleplayer og multiplayer. Og vi andre i klanen kan trene med deg hvis du vil :)

 

Mens du venter på spillet kan du gjøre følgende ting:

*Registrere bruker på forumet: www.orresnei.com/forum

*Slenge inn et innlegg i recruitkategorien med alder osv. (mal til hva du skal skrive finner du som sticky)

*Laste ned Skype og lage bruker: www.skype.com (hvis du mikrofon selvfølgelig)

*Registrere deg på teamwarfare: www.teamwarfare.com

*Registrere deg som bruker på gamespy: http://arena.gamespy.com/

Koder for å joine oss på laddere får du senere, når du har fått koder og alt det :)

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Vel som sagt er vi da med i tre laddere. En hos team warefare. Og to hos gamespy, der den ene er for oss i klanen. Vi har et bare system for treninger (pokker det glemte jeg :blush: ), og ellers er dette en klan som er ute etter å ha det moro. Vi satser ikke mot å bli de beste, men hadde alltids vært gøy å komme litt høyt på lista.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, det med banneret er jeg fullt klar over. Skal fikse det så fort jeg har tid. Nå til helgen mest sannsynlig. Jeg vil også utnevne en andre admin. Håper generelt sett att dene personen ikke misbruker sin stilling. Ellers tror jeg ikke at jeg har mer å si. Treningen har uteblitt mye grunnet min latskap og generelle dårlige hukomelse. Skal fikse noe til neste helg. Altså ikke denne.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Og der er ny fisk lagd! Hva synes dommerne?

 

Jeg er personlig emget fornøyd, men det som er viktig, er at dere leser hele nyhets biten nederst, hvor det står at Cun er blitt medlem. :p

 

Jeg vet den er enkel, jeg vet den er litt "boksete" men den er ikke rotete og ser bra ut i mine øyne!

 

Og de reklamene der, er der emst for gøy, men hvis vi vinenr noen kmaper, kan vi nok få skaffe oss sponsor!

post-236-1113830707_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...