TSP Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Har lagt til litt informasjon om forumet i første tråden TSP Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Da er jeg registrert på forumet, ved navn TomFu Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg kan muligens tenke meg å bli med.. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Har registrert meg som KunG PoW på forumet btw: Er ikke spes god i engelsk, dere må nok tåle noen skrive feil Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Har registrert meg som KunG PoW på forumet btw: Er ikke spes god i engelsk, dere må nok tåle noen skrive feil Det godtar vi vet du. Du blir nok bedre etter hvert. Jeg kommer til å passordbeskytte klandelen av forumet så bare de som er med i klanen kan poste der. Hvis noen har lyst til å bli med i klanen (og da få passordet) send en pm til meg! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 HVis jeg har lite å gjøre, så kan det hende jeg fikser et par leifer i noen innlegg i men "del" av forumet Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 Ser dere tenker at det skal være et internasjonalt forum, men tror dere egentlig det kommer til å komme så mange utenlandske folk der? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 Nja.. I hvertfall noen, når vi får i gang et par clan kamper. BTW, noen som kan på førstkommende helg? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 Ja det kan jeg vel, har ikke tenkt meg noen plass i helgen. Btw, på members siden til klanen vår, kan du ikke skrive TomFu istedet for t0mm3n^_, t0mm3n^_ er et gammelt nick som jeg brukte da jeg registrerte meg her. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 Consider it done! Men da si jeg at vi har minst to stykker til helgen, som gjerne kan tenke seg en moro klan kamp? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2005 Kanskje jeg ikke kan være med likevel, har nettopp formatert hele maskina, så det blir mye nedlasting og installering denne uken. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 *bump* ontopic: TSP, orresnei kan da spille nå! pluss at jeg trur at vi kan slette en hel del medlemmer fra den listen... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2005 Nå heter jeg TomFu på dette forumet også, så du må gjøre om litt på den lista di TSP. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) *glemdet* Endret 9. februar 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Har lagt inn info om meg selv under rekruttering i forumet deres. Håper dere ser på det Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Vi ser alt Du virker som en grei kar og jeg tror vi etter en "intern" diskusjon oss mellom på forumet at vi skal få bestemt din skjebne Det hadde også vært fint om du registrerte konto på forumet, der vil du mest sannsynlig få en PM av meg, med litt info. Nb: Du vil ikke ha tilgang til clanforumet før du er medlem og har fått passordet TSP Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Vi ser alt Du virker som en grei kar og jeg tror vi etter en "intern" diskusjon oss mellom på forumet at vi skal få bestemt din skjebne Det hadde også vært fint om du registrerte konto på forumet, der vil du mest sannsynlig få en PM av meg, med litt info. Nb: Du vil ikke ha tilgang til clanforumet før du er medlem og har fått passordet TSP Takker Registrer meg nå. *Håpe å komme inn* Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2005 Du får en PM fra TSP med en del info og lignende nå. Må bare si velkommen! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 *Bumping* Vi tar fortsatt i mot medlemmer! Men siden vi kan kalle denne klanen for den "offisielle" Gamer.no klanen, syns jeg praktisk talt denne tråden burde vært sticky(?) Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2005 hey hey har registret meg på formuet deres.lurer på om eg kan joine clanen deres? -har spilt det i eit halvt år(når den blei lansert) -er god. vinner like mangen kamper som eg taper -eg 13 år TSP eg og finner ikkje cd 1 heller. har leita eg par dager men finner den nok.broren rota den vekk på lane men eg finn den!!! eg heite izoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå