Idioteque Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Skulle gjerne ha vært med i denne clanen, men siden jeg er med i en GuildWars clan, så orker jeg ikke (Stress med mer enn en clan om gangen, uansett om det er forskjellige spill) Men, når/hvis GW clanen skulle bli oppløst en gang i fremtiden, da er jeg her Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Siden klanen har fått sitt endelige navn blir jeg nødt til å endre litt på banneret. Jeg prøver også febrilsk å finne ut hvorfor jeg ikke får innstalert forumet. Dette er svært irriterende, men jeg gir ikke opp før jeg finner løsningen. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Jepp, hvis du lager banner i no sånn ca950x150px, da blir jeg fornøyd. Helst som PNG fil. Men, bruker vi da navnet: [FotN] [FTN] [FN] -- [FotN] synes jeg er best Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Vi kan jo ta FN da (passer vel ikke helt siden bare nordmenn får være med... ) Nei, men seriøst enten [FotN] / [FoTN] eller [FTN] / [FtN] Edit: Har bedt Ueland fjerne poll, og at det er mulig vi spør en annen gang også (hvis det blir nødvendig) TSP Endret 22. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg synes personlig at FotN er den beste forkortelsen. Da får vi med de første bokstavene i alle ordene. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Greit, da spiller jeg fra nå av under navnet: [FotN]Zyfex Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Har nå foretatt noen endringer i førsteposten Stemmer forresten for et styre. Edit: heter fra nå av [FotN]TSP / The_Strategy-player TSP Endret 22. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Tpper at TSP klarer å holde tellinga på stemmer, så jeg stemmer for: Et styre Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) ikke for å ødelegge demokratiet her, men... hva skal man med et styre på 4-5 stk når vi er 7 medlemmer?? bare lurer Endret 23. januar 2005 av Imposter Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 hmm... 1-0 til Imposter.. dæng... Men, når vi får et forum, kan alle stemme om alt! men jeg stemmer for et midlertidig diktatur, så et styre når vi komer opp i ca 10 medlemmer Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Hjemme siden til clanen begynner å ligne noe Er nøtt til å kome med en dårlig nyhet . Har mista cd 1 og 3 Her lett etter de forsvune cdene både i dag og i går uten hell. Så blir nok nøtt til å kjøpe meg det på nytt Sorry at jeg er for flink til å miste ting Kan dere noen gang tilgi meg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg ønsker deg alt mulig godt i denne saken Som du ser tidligere i denne posten, så mista jeg CD 1 Men jeg fant den igjen . Har du søsken eller andre som bruker datan til et eller annet? I så fall kan følgende ha hendt: (som hendte meg) En søster/bror/mor/far kan ha byttet ut CDen som var inni (i min forklaring her nå er det da Rome TW CDen) Så har de satt inn sin egen CD. Dermed har Rome: TW cden havna i CD-coveret til dems CD. (Hvis denne CD så fortsatt er inne eller havner et annet sted, enn i CD-coveret, så vil Rome TW holde seg i coveret dems) Ble litt offtopic TSP - Problemløser Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Har en søster men hun har en egen pc, hun setter hellier ikke inn foten på rommet mitt heller. Men var på lan forgie helg så det kan hende at en eller annen som var det har tatt cdene mine . Skal spørre litt rundt. Noe offtopic Endret 22. januar 2005 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Stemmer for styre jeg og naturlig nok Skjønner fortsatt ikke hva som er galt med forumsinnstaleringen. Har fått et svar på en post på forumet, men den forsto jeg meg heller lite på. Endret 22. januar 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Orresnei, hvis du har lite å gjøre, orker du å lage et banner til, i samme oppløsning, men i spnn "marmor" stil, ala den de har på twcenter.net/org/com (hva det nå enn er) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Orresnei, hvis du har lite å gjøre, orker du å lage et banner til, i samme oppløsning, men i spnn "marmor" stil, ala den de har på twcenter.net/org/com (hva det nå enn er) Skal prøve å få laget noe, men kan ikke love noe. Du kan prøve å finne noe marmor jeg kan bruke? Skal selvfølgelig prøve å finne noe marmor jeg også. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Jeg vil da få meddele at jeg har fått opp et forum Det er helt standard utsende på det enda og jeg har ikke fått tak i den norske språkfilen, men håper på å få gjort det. jeg skal etterhvert greie å lage et Rome Total War skin til forumet, men aner ikke når. Det viser seg at man ikke får lov til å ha andre språk enn engelsk i trial versjonen så vi får vel forholde oss til det. Endret 23. januar 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Weeeee! Meget bra jobbet orresnei! Blir nesten forelsket i deg og TSp jeg snart... Angående marmor: Jeg fant ut at det er vanskelig og lage et desgin ut av rødt, så derfor jobber jeg nå må et som er i marmor "design". Tipper jeg legger ut en skisse av hvordan ejg tenker meg det blir NB: Jeg har funnet ut at jeg mener at vi bør ha en kun engelsk språklig side. (Ihvertfall en stund). Mye mindre jobb, pluss at de fleste (alle?) av oss forstår engelsk nogenlunde? EDIT: da har jeg laget en bruker, med navn Zyfex på vårt nydelige forum! Endret 23. januar 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 NB: Jeg har funnet ut at jeg mener at vi bør ha en kun engelsk språklig side. (Ihvertfall en stund). Mye mindre jobb, pluss at de fleste (alle?) av oss forstår engelsk nogenlunde? Men trenger det å være på engelsk då? Det står jo på sida: We are a clan for norwegians only Eller skal andre få slippe til? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 nr1: Blir mye mer styr og arbeid for meg og ha to versjoner av siden nr2: Blir vel sikkert noen andre klanen som besøker siden vår, tror du ikke? NB: Registrer deg på forumet vårt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå