Cuneax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg må bare få se å oppdatere til patch 1.3, og tørrtrene litt, så er vi igang. Men jeg har eksamen mellom 09:00 og 13:00 på lørdag, da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Så får vi bare håpe min PC holder seg i alle de millionene fargene som finnes og ikke blå i dag eller i morgen . Men folkens: Jeg må installere R:TW på nytt på grunn av at jeg installerte The fourth age -demoen. Og jeg er ikke hjemme før.. tja. Tør vel å si klokka 19:00, men kan bli senere. Nå har jeg forresten lyst til å prøve Alexanders taktikk mot noen, må bare terpe litt mer og skjønne mer av den . (taktikken ved "Gaugamela") Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Var dårlig tegn sist gang, da du beseiret meg, TSP! Nejda. Blir det no opplegg neste år? Nå som jeg har installert patch 1.3 og dermed forsømt de tidligere, glitrende savegamesene Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Har du ikke fått med deg at patch 1.5 og 1.6 har komt da cun? Her kan du i alle fall finne de PS.: Som det står på siden, skal du altså velge patch 1.5 om du kun har R:TW og dermed ikke tilleggspakken (Barbarian Invasion). Om du har tilleggspakken (noe du ikke hadde sist vi chatta på MSN) skal du velge patch 1.6 Her i readme'n (for patch 1.5) står det blant annet at savegames fra 1.2 nå kan brukes igjen PS2.: Patch 1.3 må være installert for å installere denne patchen (1.5 eller 1.6) Og cun: You shall never underestimate your enemy! Endret 30. desember 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe, men hvor ble det av patch 1.4? Når kom de siste patchene ut? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Tja, si det.. de følte vel at 1.4 ikke var et verdig navn på en patch.. Kanskje det er en slags stille mostand mot fjortisser.. Nei, ikke vet jeg. Det jeg vet er at det hvertfall ikke finnes noen patch 1.4 . Men du må i alle fall installere patch 1.5 eller 1.6 om du skal spille online med noen. (Hvis da ikke den du spiller med også bare har R:TW og patch 1.3 . Endret 30. desember 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Da får jeg laste ned patch I.V når jeg kommer hjem igjen til Trondheim, da. Så skal jeg faen meg ta en grusom hevn over det siste tapet, TSP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå