Gå til innhold

Total War: Den "store" Norske R:TW klanen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så får vi bare håpe min PC holder seg i alle de millionene fargene som finnes og ikke blå i dag eller i morgen ;) .

 

Men folkens: Jeg må installere R:TW på nytt på grunn av at jeg installerte The fourth age -demoen. Og jeg er ikke hjemme før.. tja. Tør vel å si klokka 19:00, men kan bli senere.

Nå har jeg forresten lyst til å prøve Alexanders taktikk mot noen, må bare terpe litt mer og skjønne mer av den :D . (taktikken ved "Gaugamela")

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har du ikke fått med deg at patch 1.5 og 1.6 har komt da cun?

Her kan du i alle fall finne de :)

 

PS.: Som det står på siden, skal du altså velge patch 1.5 om du kun har R:TW og dermed ikke tilleggspakken (Barbarian Invasion).

Om du har tilleggspakken (noe du ikke hadde sist vi chatta på MSN) skal du velge patch 1.6

 

Her i readme'n (for patch 1.5) står det blant annet at savegames fra 1.2 nå kan brukes igjen :)

PS2.: Patch 1.3 må være installert for å installere denne patchen (1.5 eller 1.6)

 

Og cun: You shall never underestimate your enemy!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Tja, si det.. de følte vel at 1.4 ikke var et verdig navn på en patch.. :hm: Kanskje det er en slags stille mostand mot fjortisser.. :hmm:

Nei, ikke vet jeg. Det jeg vet er at det hvertfall ikke finnes noen patch 1.4 .

Men du må i alle fall installere patch 1.5 eller 1.6 om du skal spille online med noen. (Hvis da ikke den du spiller med også bare har R:TW og patch 1.3 .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...