arex Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sendte en mail til redaksjonen i dag: Etter det jeg kjenner til eksisterer det ingen god løsning for spill over 3 skjermer i dag. De eldre Matrox-kortene som støtter 3 skjermer takler ikke spill som Doom 3, og i alle fall ikke over 3 skjermer. Nyere kort (feks ati/nvidia) støtter ikke så mange som tre skjermer. Heller ikke et SLI-oppsett med for eksempel 2x GeForce 6800 Ultra støtter spill over tre skjermer fordi "span mode" er begrenset til hvert enkelt kort. Når det kommer en kraftig treskjermsløsning regner jeg med at dere vil ta det opp i en artikkel/nyhet? Hvis dere ikke allerede kjenner til en eksisterende løsning? (...) Har lest en del på dette forumet og Tom's Hardware Guide i dag, og har kommet frem til påstandene ovenfor. Jeg ønsker et treskjermoppsett som jeg kan bruke både til kontorarbeid (programmering, brevskriving, regneark, browsing, irc , etc på forskjellige skjermer) og spilling av for eksempel Doom 3 over alle tre skjermene samtidig. Jeg finner det merkverdig at det ikke finnes noen god løsning for dette. Jeg er overbevist om at et helt forum har en større kunnskapsdatabase og oppfattelsesevne enn meg selv, og spør derfor om det er noen som vet om jeg tar feil. [Finnes det en kraftig treskjermsløsning?] Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det finnes pr. idag intet annet en Matrox Parhelia når det gjelder spilling over 3 skjermer. Enig i at det er merkelig for det gir en helt utrolig spillfølelse. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det finnes pr. idag intet annet en Matrox Parhelia når det gjelder spilling over 3 skjermer. Enig i at det er merkelig for det gir en helt utrolig spillfølelse. hvis man kan spille over 3 skjermer blir det en del og følge med på... Suround gaming.. hadde vært drit fett... Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg stusser litt over den nest nederste posten i dette forumet: http://www.realtimesoft.com/multimon/forum...8&tmpl=UltraMon Han har fått til "perfekt" surround gaming med noen spill med et PCI kort i tillegg. Jeg lurer på hvordan han kan få nok båndbredde på PCI'en til å kjøre knirkefritt. Har du noe info Schmelck? Håper han leser denne tråden. Endret 17. januar 2005 av Jan-Inge Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg stusser litt over den nest nederst posten i dette forumet:http://www.realtimesoft.com/multimon/forum...8&tmpl=UltraMon Han har fått til "perfekt" surroung gaming med noen spill med et PCI kort i tillegg. Jeg lurer på hvordan han kan få nok båndbredde på PCI'en til å kjøre knirkefritt. Har du noe info Schmelck? Håper han leser denne tråden. Hmm... perfekt sier du? Så ikke så mye om hvordan man gjør dette.. Schmelck er av de treverne på dette forumet som har skikkelig peiling.. men har ikke vist seg på en stund... (Får sende en mail til han og få han inn igjen...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå