Gå til innhold

Divx i Windows XP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten en lignende problem, dersom jeg bruker Flask 0.94x i XP (ikke 2000

..), bruker den kun dersom Xmpeg 4.2a "tolker" at den norske teksten ligger i 0x23, da den egentlig ligger i 0x25 eller 0x25 og man kan velgen dette manuelt.

Men til spm ditt: prøv å åpne filmen i Viritualdub, da vil du antageligvis kunne lagre filmen din i lesbar stand igjen, men dog uten keyframes. Filmen blir med andre ord håpløs å spole i, men det funker fett å se den fra stareten av. (husk bare å lagre den med "direct stream" under både lyd og bilde.

http://www.virtualdub.org/

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 12:13, Red Dog skrev:

Quote:

Den 2002-06-13 12:07, Ronnyb skrev:

Hva er da problemet med å si hvilket program du brukte til å rippe DVDen?

Jeg kan si det, hvis jeg ikke blir tatt for Oppfordring til Warez.. jeg bruker et enkelt program som heter EasyDivX med 4.41 divX kodeken... (er ikke sikker på hvilken kodek jeg skal bruke, men jeg mener at det var 4.41...)

Hei igjen. Jeg bruker samme programmet som deg. Når du bruker dette programmet hender det at .avi fila du har laget blir spilt av i mediaplayer som musikk. Står det at filmen varer i flere timer enn den egentlig gjør? Feks 8-9 timer? Dette problemnet har man bare med den første .avi filen man lager. Hvis du ripper til 2 cder funker den andre.

Men hvis du bruker andre programmer til avspilling, som feks Power dvd, Asus dvd eller MSI dvd som ofte følger med i bundle pakker med skjermkort etg. Så er du kvitt problemet.

Divx codec 4.41 har jeg aldri hørt om. Neste versjon etter 4.12 er 5.0. Prøv å finn 4.12 eller 4.11 versjonen, dette er jo shareware..... :smile:

Men som sagt kan det bare være å bytte avspiller....

P4A [email protected]

ASUS GF4 Ti4600 328@742

ABIT SD7-533

256mb TwinMos (355mhz DDR)

Seagate Barracuda IV 80GB

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: RansoM på 2002-06-13 12:30 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: RansoM på 2002-06-13 12:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...