American Eagle Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hallo... Har et lite problem med at cpuen/prosessoren min bruker 100 prosent hele tiden. Det som bruker all kraften på cpuen er systemchk.exe Noen som har peiling på hva det kan være??? Endret 20. januar 2005 av blacktower Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 http://www.dials.ru/english/inf/virus.php?id=301 Mulig det dreier seg om et virus Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ok takk.har hvert inne på det før. skanna for virus men den fant ikke noe. men det dreier seg nok om en orm ja.. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hadde samme problemet med svchost.exe innstallerte et par virus fjernere og kjørte noen virus scanner, osv, jeg slo den jeg! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Endret emnefeltet til noe mer informativt og flyttet fra CPU / Prosessor til Programvare -> Windows. Til informasjon finnes det allerede flere tråder om temaet i Windows-kategorien. Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 hva slags virus programmer bruktw du logitech dinovo. PS. Kjører du logitech dinovo du også Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei! Saser viruset gjorde dataen min utrulig treg! Cpuen jobbet på 100 % hele tiden. Hilsen Daniel Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 For å midlertididig løse problemet skriver du i run\kjør-->msconfig--> startup og fjerner merkeringen på den filen. Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Hva var det du gjorde for å få den bort da daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå