_Adler_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei! Jeg lurer på om noen har erfaringer med Microplex . Er det noe positivt/negativt ved denne webshopen? Hvor lang leveringstid har de? Lurer på å kjøpe et tower der en gang. Takk for alle svar! Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
friskies Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jada, microplex er gamle i gamet og til å stole på. Får ofte varene etter to dager Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Litt dyr frakt, men ellers bare posetivt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 enig med de andre, jeg har hatt sikkert 15 ordre der, og jeg er bare fornøyd Rask levering, grei support. Det eneste som er litt dumt er prisen på frakt:/ Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Stort utvalg, raske til å svare på mail, og rask levering. Men de legger på mye frakt. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Dyr frakt kan løses lett ved å bestille sammen med venner og så dele frakten, da blir det ikke så dyrt. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Enig med de andre. Et stort pluss er at man som regel får med en overaskelses presang i pakken! f.eks. drops eller mini radio! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hei igjen! Hva blir frakt-prisen for en vare som ca. er 13 kg? Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kun gode erfaringer so far Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå