rolfe-rolf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 I går kveld skulle jeg og noen folk høre på musikk på et vorsespiel. En kamerat av meg satte pcen forsiktig ned, og satte i minijack-kabelen. Jeg er ikke helt sikker på om pcen var helt av eller i dvale da, men tror det var sistnevnte. Nå starter ikke pcen lenger, og når jeg setter i laderen lyser ikke lyset som skal indikere at laderen står i også. Jeg har prøvd å ta inn og ut batteriet, samt starte den uten å ha batteriet i. Har noen peiling på hva dette kan være, eller har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
acon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 og når jeg setter i laderen lyser ikke lyset som skal indikere at laderen står i også. dette lyset er på pcen? Det kan være startknappen, en ledning som har løsnet inni eller noe slik Ser ikke andre muligheter... med mindre noe har gått i stykker... hvor gammel er den?... garanti? Kondolerer Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har en G551 som har vært sendt inn noen ganger.. Må nok gjøre det og bytte HK. ECS=verste som fins (min og flere sin erfaring) De bare dør uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå