LtdEdFred Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg lager hjemmeside med Dreamweaver og har laget en flash til Åpningssiden min. Hvordan kan jeg få den flashen til å ble en link til neste side og hvordan vet jeg hva addressen til den neste siden min er? Alt er uploada til en FTP gjennom SmartFTP. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 dette var litt forvirende. Hva mener du,ønsker du en skip intro knapp eller ønsker du at det skal åpnes en side når flashen er ferdig med å spille? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Ja det var nok det. Beklager. Her er i klar tekst egentlig det jeg lurer på: Jeg lager hjemmeside med Dreamweaver og har laget en flash til Åpningssiden min. Hvordan kan jeg få den flashen til å ble en link (det er egentlig en forkortelse av de første jeg spurte om) Det andre har jeg fått hjelp til. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 DU kan sette hele flash koden inn i en <a href> tag. Det funker hvertfall i ie. Har ikke prøvd andre browsere. Ellers kan du jo lage en "gjennomsiktig" knapp i flashen som er linket til ny side. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg har gjort det nå (takker) ,men når man trykker på flashen åpner det se gikke noen ny side. Det står riktig nok i hjørnet "www.home.no/flan/main.htm", men det åpner seg som sakt ikke no. Sjekk selv på http://www.flanweb.tk hva har jeg gjort galt evt hva må jeg endre på? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 NV Jeg har fått det til. Med litt hjelp av Swish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå