sheherezade Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja. Må kunne legge til avtaler, møter og lign. Må ha varsling. -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -WAP: Nei -Kalkulator: Ja -JAVA: Ikke et must -Email klient: Nei -Spill: Nei Form: -Klapp -Vekt: Uvesentlig, men må kunne gå i lomma -Antenne: Spiller ingen rolle. -"Støt/sprut/støv-sikker": Spiller ingen rolle Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. Uvesentlig Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Kan binde meg til Chess da jeg allerede har dette. Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: Uvesentlig -Kamera: Morsomt, men ikke nødvendig -Videokamera: Nei -Symbian: Nei -Triband: Ja -Infrarød port: Nei -Bluetooth: Ikke nødvendig -Minne: Ikke mindre enn T610 iallefall. -Minnekort?: Nei -Polyfoniske ringetoner: Uvesentlig -MP3: Nei -Radio: Nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei -Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: ikke viktig. Lenke til kommentar
kairon Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Annbefaler Sony Ericsson Z600 Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ooops, så ikke at du ville ha klapp... Kanskje Siemens CF62... Endret 16. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå