Dunestar Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg liker ikke: flotte menyikoner behagelig, enkel fargepalett brukervennlig, fin layout - dog ikke verdens mest spennende Jeg liker ikke flotte menyikoner eller behagelig fargekombinasjoner jeg heller. *dunke hodet hardt i skrivebordet* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Haha ja gadd ikke kommentere den jeg. Åpenbar feil som ikkevar meninga. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Egentlig ikke kritikk, men klanen min bruker også initialene NC, www.nordrassil.com , den nest første rene WoW klanen.. Men men.. siden dere spiller EU har det vel strengt tatt ingenting å si :!: Ellers synes jeg siden var utrolig stilig, en av de beste jeg har sett på lenge (I'm a sucker for bright blue designs though ) Liten kommentar til den der siden jeg kjeder meg, angående NC navnet. Vi heter ikke NC i WoW, vi heter Raiders of the North. Så ingen crash der Lenke til kommentar
meastp Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Når det gjelder "for gamere - av gamere": Det er ikke "farlig" i den forstand at det er blitt brukt før og "opptatt", men nettopp det at så mange bruker den at det er blitt en klisjé. Da bør du heller finne på noe nytt/originalt så det blir lagt merke til. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Men der det står av gamere for gamere bør du fremheve litt mer. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ja nå har så mange påpekt det, at nå blir jeg vel nesten nødt til å gjøre det. Bare tenke litt og se om jeg klarer være mer kreativ nå ... urk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå